Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Κλεάνθης Μεϊμάρογλου: εγώ είμαι η ομοσπονδία και σε πετάω έξω! Βγές έγω τώρα. Δεν σας θέλουμε εδώ μέσα εσάς...τα λέτε όπως θέλετε..." Νέο προκλητικό επεισόδιο εναντίον δημοσιογράφου και μάλιστα κοπέλας στην πολύπαθη Ομοσπονδία Νέας Υόρκης.

Οι καθιερωμένοι τραμπουκισμοί εναντίον  όσων δημοσιογράφων δεν ανήκουν στην ομάδα και την παράταξη της ομάδος "Γάλατουλα / Μεϊμάρογλου / Τεσεκερίδη" σκιάζουν και τις φετινές εκδηλώσεις για την επέτειο των 191 ετών από την επανάσταση του 1821 που οργανώνονται με επίκεντρο της παρέλασης στην 5η Λεωφόρο την Κυριακή 25 Μαρτίου. Συγεκριμένα χτες αργά το βράδυ, λίγο μετά τις οκτώ η συνάδελφος Δέσποινα Συριοπούλου προσήλθε, όπως και την προηγούμενη Πέμπτη, να καλύψει τις εργαασίες της Πανομογενειακής Συγκέντρωσης όπου οι διάφορες επιτροπές ενημερώνουν η κάθε μια για το έργο και τα αποτελέσματα της δουλειάς τους εν όψει της μεγάλης διοργάνωσης. Στην πόρτα την ανέμενε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Κλεάνθης Μαϊμάρογλου και με άηθη και ανοίκειο τρόπο επιτέθηκε φραστικά στην δημοσιογράφο και της ζήτησε να βγει έξω από την αίθουσα. Η Δημοσιογράφος απαίτησε να μάθει το λόγο και η απάντηση ήταν "έτσι επειδή το λέω εγώ. Εγώ είμαι η Ομοπσονδία εσύ δεν είσαι τίποτα να φύγεις από εδώ...με αυτά που γράφετε μας ενοχλείτε... πέρασε έξω. Ακούστε το ηχητικό ντοκουμέντο που κατέγραψαμε κατά την ώρα του προπυλακισμού.    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου