Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ



ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. 

ΕΝΩ 100ΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΥΤΟ 
ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ  ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΑΓΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ,  ΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΨΕ...
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ  ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΕΝΘΕΝ ΚΑΚΕΙΘΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΨΕΙ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ... 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΡΚΕΤΑΧΡΗΣΙΜΑ  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. 

ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΑΡΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΕ 100ΑΔΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ BLOG, FACE BOOK , ΚΑΙ ΑΛΛΑ SOCIAL MEDIA. ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΑΜΟΣ! 

ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ  ΒΓΑΙΝΟΥΝ...ΜΑΧΑΙΡΙΑ...(ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ) ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΚΑΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΘΕΜΑ! 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ PROTOTEMA.GR
Ίσως είναι ότι δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα, ίσως το τρακ αλλά τα παιδιά ακούγονται σαν μαθητούδια της 3ης δημοτικού που διαβάζουν την έκθεσή τους. Όπως πολλοί από εμάς γνωρίζω κόσμο από Αμερική, Καναδά κ έχω παρατηρήσει ότι η γνώμη όσων ζουν εκεί, κυρίως στην Αμερική, επηρεάζεται πάρα πολύ από τα media χωρίς να προσπαθούν να μάθουν το πραγματικό νόημα πίσω από κάθε πρόβλημα. Λες και τους έχουν μάθει να βγάζουν γνώμη/συμπέρασμα για κάθε θέμα μέσα σε 20-30 λεπτά με αποτέλεσμα η σκέψη τους να ακολουθεί συγκεκριμένα μοτίβα και φυσικά να εγκλωβίζεται σε ρηχά νερά.

γιαννης | 10/06/2012 09:26
κι εγώ έχω ζήσει πάνω από 10 χρόνια στο εξωτερικό. Το να το παίζεις κριτής εξ' αποστάσεως είναι ευκολο.. Ιδιαίτερα στην αμερική που πραγματικά δεν είναι μόνο άλλη ήπειρος, αλλά άλλος πλανήτης. Τα νέα, η ζωή, τα πρότυπα και οι παραστάσεις είναι ριζικά ξένες προς οτιδήποτε άλλο. Ειδήσεις, φερ'ειπείν, από την Ευρώπη είναι σποραδικές... πόσο μάλλον από την Ελλάδα... Εγώ, αποφάσισα να γυρίσω και να πολεμήσω... Τώρα υπάρχουν μερικοί που κρίνουν με τη "σιγουριά" ενός εφήβου. Ας μήν το σχολιάσω καλύτερα.

γιοργος | 10/06/2012 09:26
ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΑς ΕΜΠΟΙΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΕΩΣ ΕΔΩ

VASILIS | 10/06/2012 09:24
OTAN ENAS PLOUSIOS DHLONH STHN EFORIA EISODHME 500 EURO , KAI KANH GAMHLIO DORO STHN SYZHGO TOU KOTTERO AXIAS 7.000.000 EURO, TI NA PHS ! SYLABETAI TON TON IDIO --KAI TOUS EFORIAKOUS THS EFORIAS POU ANOIKH VASILIS --- ELLINAS GERMANIAS

Βασίλης | 10/06/2012 08:46
Συζητηση του κ..... αφενειου.

Savvas | 10/06/2012 08:05
Οι οικονομικοί μετανάστες 2ης και 3ης γεννιάς θεωρούν τους Έλληνες Τεμπέληδες. Μιλάμε για αυτούς που έγιναν Ελληναράδες μέσα από τα βιβλία και τις ιστορίες των γονέων τους και τώρα κρίνουν τα Ελληνάκια που έχουν πάψει να ονειρεύονται. Μας λένε τεμπέληδες αυτοί που σε περίπτωση πολέμου αν θα παίρναμε τα όπλα, αυτοί το πολύ πολύ να παίρναν τα κομπιουτεράκια της τηλεόρασης για να δουν cnn και bbc. Μιλάνε αυτοί που δεν έχουν δώσει ούτε ένα ευρώ σε ελληνική φορολογία. Μιλάνε αυτοί που δουλεύουν 8 ώρες την ημέρα το πολύ και αν κάνουν υπερωρία παίρνουν τα διπλά. Μιλάνε αυτοί που έχουνε ένα μήνα άδεια συνεχόμενη για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, όταν η πρόταση <> δεν υπάρχει και δεν υπήρχε στο ελληνικό λεξικό. Μιλάνε αυτοί που δεν έχουν πάει στον ελληνικό στρατό και αν πήγαν, πήγαν για 6 μήνες το πολύ (με το ζόρι). Μιλάνε αυτοί που μισούνε μουσουλμάνους μετανάστες, που έχουνε γίνει ρατσιστές μέσα στη χώρα που τους φιλοξενεί και την ίδια ώρα ξεχνάνε ότι και ίδιοι τους είναι μετανάστες. Λοιπόν μάγκες... ακούστε ελληνική μουσική, δείτε ποδόσφαιρο την εθνική να νιώσετε και λίγο Έλληνες και αφήστε τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στον πόνο τους! Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε Ελληνάκια που έχουν πάψει να ονειρεύονται. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε Ελληνάκια άνεργα ή Ελληνάκια που προσπαθούν απλά να ζήσουν με 500euro. Και ξέρουμε όλοι, όσοι σας έχουμε γνωρίσει ότι για όλα αυτά φταίει το κόμπλεξ σας. Ένα τεράστιο κόμπλεξ! Κόμπλεξ που δεν ζήσατε Ελλάδα. Κόμπλεξ που η Ελλάδα, που τόσες ιστορίες έχετε ακούσει για αυτή, έχει γίνει ρόμπα στη χώρα σας. Κόμπλεξ που ο γνωστός Έλληνας φίλος σας αν και φτωχός, κάθε σαββατοκύριακο είναι στη θάλασσα. Κόμπλεξ που ο γνωστός Έλληνας φίλος σας, αν και παίρνει 500euro το μήνα, πάντα κερνάει το ποτό σας, ενώ η δικιά σας ψυχή πονάει και μόνο που το σκέφτετε. Κόμπλεξ που δεν είχατε ελληνίδα γκόμενα. Κόμπλεξ που δεν σας αρέσει ο φραπές, ενώ θα έπρεπε! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ... ΤΩΡΑ ΜΙΣΗΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Savvas | 10/06/2012 07:54
ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΝΑΝΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ 2ης ΚΑΙ 3ης ΓΕΝΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ... ΤΩΡΑ ΜΙΣΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑ!

Mike | 10/06/2012 07:46
Λες και ,ας πειραξαν τωρα τα σχολια αυτον...το να πας τετοια εποχη στην αμερικη το μονο που με μαθηματικη ακριβια δεν θα γινεις ειναι πλουσιος...Ασε μας ρε...τα βαρεθηκα τα ψευδωαμερικανακια!!

gio | 10/06/2012 07:40
είναι χαρακτηριστική η έκφραση που ακούς από την πρώτη στιγμή που πατάς το πόδι σου στην Αμερική «πόσα κάνεις» και αν ακούσουν ότι κάνεις κάτω από 90.000$ το χρόνο δυστυχώς την καλημέρα τους δεν την ξανά ακούς και μένεις στο απέναντι σπίτι. μπραβο πολυ ωραιες αξιες.... δε λεω φταιμε και εμεις αρκετα αλλα βλεπετε εμεις για να εχουμε καλη οικονομια δεν μπορουμε να τυπωσουμε χρημα αβερτα οπως εσεις και να ριχνουμε βομβες για να κλεβουμε πετρελαια, εδω τα δικα μας πετρελαια δεν μπορουμε να βγαλουμε αφου δεν μας αφηνετε ουσιαστικα εσεις και τα κολληταρια σας οι τουρκοι...και λεω εσεις και εμεις γιατι σας αρεσει να γενικολογειτε και να τσουβαλιαζετε γενιτσαρακια ολα αυτα τα εχετε μυριστει πανεπιστημιακα σαίνια ή εχει βουλωσει το μυαλο σας απο τα στέκια? τα λεμε στο γυρισμα οταν σκασει η φουσκα που λεγεται αμερικανικη οικονομια ή μηπως θα φροντισετε να πεταξετε τα πυρηνικα σας πρωτα?


Σχόλια Χρηστών
149
Mitsos | 10/06/2012 06:04
Γιατι είναι ψέματα αυτα που λενε Μιπος; Όλοι μέρα χαλαρά φραπεδακι στην ξαπλώστρα. Και αν ρωτήσεις γιατι δεν δουλεύεις ρε φίλε σου λεει δεν έχει δουλειά. Του λέω γιατι δεν έχει πήγενε στην οικοδομή μεχρι να βρεις καλύτερη Δουλια και απαντάει. Πας καλα ρε φίλε εγω σπουδασα γιατρός και θα πάω στην οικοδομη; Καλητερα να καθωμαι και να τρώω 50€ παρά να είμαι στην οικοδομη για 30€. Και αυτο δεν γίνετε απο σήμερα που έχει κρίση η Ελλάδα γίνεται απο πάντα. Η μισή Ελλάδα είναι κοπροσκυλα που ζούνε με της σύνταξης του μπαμπα. Ας παραδεχτούμε καμία φωρα τα λάθη μας και αφήστε της μαλακιες.

Γιάννης απο nyc | 10/06/2012 05:44
Να πείτε στα πρότυπα σας από το NYC ότι σε πολλά πράγματα που λένε και ιδιαίτερα για τους πολιτικούς έχουν δίκιο. Άλλωστε αυτό το γνωρίζουμε και εμείς οι υπόλοιποι. Δυστυχώς όμως για αυτούς δεν έχουν καταλάβει ότι οι κοινωνία που ζούνε και οι ίδιοι έχει πολλά κοινά με την ¨βαρβαρη¨ Ελληνική. Θα σταθώ σε δυο πραγματάκια από ολο το άρθρο. Πρώτον μπράβο στον δεκαεξαρι που σπουδάζει, δουλεύει, και ταυτόχρονο συντηρεί μια οικογένεια. Πραγματικά είναι αξιεπαινος. Σας διαβεβαίω όμως ότι αυτό δεν είναι το norm όπως πολύ άστοχα το παρουσιάζεται. Δεύτερον οι έλληνες ζούνε με δανεικά τα τελευτεα Χρόνια όπου λογής τραπεζικά προϊόντα, εισέβαλαν στα ελληνικά σπίτια με πρακτικές που αγγίζουν τα όρια της νομιμότητας. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Μην κρίνεται και προσβαλεται έναν ολόκληρο λαό, που καθημερινά μοχθει με βάση κάποιες εμπειριεςπου είχατε στις διακοπές σας η με αυτά που βλέπεται στο ant1 satellite. Να είστε σίγουροι ότι αν και οι δημοσιογράφοι\ κανάλια είχαν την ίδια ελευθερία στην Αμερική οι εικόνες που θα βλέπατε θα ήταν πολύ χειρότερες. Κλείνοντας ήθελα να πω ότι αν σας έχει μεινη κανένα χωραφακι από τον παπου στο ελλαντα φροντίστε να το κρατήσετε γιατί όταν η Αμερική δεν θα μπορεί να τυπώσει αλλα dollars για να εξυπηρετήσει το χρέος της, να πληρώσει συντάξεις, και να σώσει πολυεθνικές γεμάτες με κοράκια και λαμόγια ανώτατης πανεπιστημιακής μόρφωσης δεν σας βλέπω να μπορείτε να καλλιεργητέ κανένα μαρουλακι και καμία κοτουλα στους -15°c της NYC. Ανόητα Καραγκιοζακια ε Καραγκιοζακια....

FanisB | 10/06/2012 05:35
Ti lete oloi etho mesa? Kala aftoi oi boulithes etho stin NY then xeroune ti ginete kato. Ala ego pou eime metanastis, tha katso stin Ellatha na thoulevo 10 ores tin imera kai na vgazo $500 euro to mina? Then eho trelathi akoma. Ego opos kai poli filoi mou etho spouthazoune, thoulevoune sklira, ala vlepoume apotelezma. Kai ego thelo na mino stin Ellatha. Ala afti me thiohni. O pateras mou then eine efoplistis, ala thoulepse sklira etho, kai tora meni stin Ellatha, kai oti periousia ekane, tin pige eki. Min vazete olous tous metanastes sto ithio kazani.

ΣΑΒΒΑΣ | 10/06/2012 05:31
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΝΕ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ¨ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ¨. ΓΙΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΠΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ (ΛΑΜΟΓΙΑ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.

hahaaaaaaaaaaaa!!! | 10/06/2012 05:26
@ ste | 10/06/2012 00:48 ... and you friggin cheap furqu learn 1) that's friggin how much does it cost, not furquin how much does it costs!!! and 2) I am friggin typing, not writing, so friggin typos are friggin common online! hahaaaaaaaaaaaaaa!!!

hahaaaaaaaa!!! | 10/06/2012 05:00
@ ste | 10/06/2012 00:48 I Yours, is paying me anyways, but I won't do it cauz she's stinking of skordalia!!! hahaaaaaaaaaa!!!!

ELLINO AMERKANOS NYC ANDREAS- | 10/06/2012 04:48
Ellino amerkanos apo nyc. Den gamiounte ta paidia tis mamas kai bambas. Kathonte se cafe tis Astorias san arxi-tebloxnades kai lene gia tous ellines tis ellados.. Koproskila einai me tis plates ton gonion tous. Gnorizo ekatotades ellino amerkanous, kanena ma kanena paidi eite einai giatros-dikigoros-emboras oi oti dipote den spoudas xoris tis plates ton gonion, den piran spiti xoris na exoun kali doulia pou kai pali xari stin mama kai bamba pou otan eirthan agorasan ta spitia tsamba spoudasane san kiriioi me tin voitheia ton gonion. Exoun katantisei atomistes kai gemato egoismo gia ton eafto tous. Anthellines einai, den exoun dikaioma na krinoun tous ellines stin ellada ta koproskila tis amerikis. kai ego genithika edo, megalosa edo, kai spoudazo. Me allounou ta koliva kouniounte.. Psefto ellines me psefto perifania einai oi perisoteroi. Merikoi oute na milisoun oute na diavasoun boroun. Ego eimai ellino amerikanos kai tous sixenoume gia afto pou parastenoun.. Akous ekei, tebelides??????????? AS DOULEPSAN AFTI GIA $400 euro. MALAKES!!!

Οδυσσέας | 10/06/2012 04:38
Ρε ξεκολάτε...Πήγε ένας δημοσιογραφίσκος με την κάμερα του κινητού και πήρε συνέντευξη (και καλά) από 5 ατομάκια σε καφετέρια στην Αστόρια και έχετε χωθεί να γράφετε ο καθένας το κοντό του και μακρύ του για τους ομογενείς της Αμερικής.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 10/06/2012 03:10
ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΣΤΟ VIDEO ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ. ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΠΟ ΤΑ 14 ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΟ ΠΑΛΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ. Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΙΚΙΣΕ ΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ-ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΜΟΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ-ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΞΑΡΤΩΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΚΕΛ... ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ...

Georgios | 10/06/2012 02:33
Δεκα εκατομμυρια εμεις στην Ελλαδα αλλα εικοσι οι Ελληνες της διασπορας βαλε μεσα και ολους τους ειδικους εχουμε τριαντα εκατομμυρια τρακοσιες οικονομικες αναλυσεις. Δηλαδη εμεις στην Ελλαδα εφευραμε πρωτοι το πλαστικο χρημα?να πεις για μαιμου συνταξιουχους και πολλους στο δημοσιο οκ αλλα οχι και απατεωνες ρε παιδια.Ανεργοι ναι αλλα τεμπεληδες οχι.Ο μεγαλυτερος εχθρος του Ελληνα ειναι ο ιδιος ο Ελληνας .Καλα κανει η Μερκελ και πιεζει να πληρωνουμε χωρις να παιρνουμε οπλα,καλα κανει και ο καθε πικραμενος που λεει οτι ειμαστε τεμπεληδες και πινουμε ουζα αφου πρωτοι βριζουμε τους εαυτους μας.


Σχόλια Χρηστών
149
just nick | 10/06/2012 02:28
Γελάω με τους μπούλιδες... οι τεμπέληδες συνομήλικοι συμπατριώτες σας δουλεύουν 8ωρα+ για 400 ευρώ...και πολλές φορές δεν τα παίρνουν κιόλας. Οσο για τη κριτική και τις συμβουλές σας κρατήστε της για το Αμερικα. Ο γιωργάκης που έφερε τη χώρα σε αυτό το σημείο ομοιός σας ήταν.

Leo | 10/06/2012 01:50
Αισχος!!! Αισχος!!! Αισχος!!! αυτη η αμερικανικη ψευδαισθηση σε κανει να πουλησεις ολα τα ιδανικα και τις αξιες σου για το χρημα και την πλαστη δοξα... Ενας ελληνας που εχει υποστει λοβοτομη ποιο μυαλο εχει απο αυτα αμερικανοπουλα. Ειναι ματαιο να κανεις διαλογο με εκεινα τα ατομα που πιστευουν πως η Ελλαδα ειναι ενα αψυχο ων που το αγαπουν παραπανω απο εμας. Και μαθετε πως Ελλαδα ειναι ολοι οι ελληνες πανω σε αυτη την γη, οι οποιοι οριζουν την υπαρξη της και την μοιρα της. Εμεις οι ελληνες εδω, ξερουμε να αγαπαμε την χωρα μας και ολους τους ομογενεις, αν και για αυτους ειμαστε απλα οι φτωχοι συγγενεις που εχουμε σημαντικη ελλειψει σοφιας. Πιστεψεμε ωστοσο εμεις εδω κραταμε ασβεστο και αμολυντο το φως της Ελλαδας, χωρις να παγηδευεται σε καμια υποκουλτουρα η οποια καποτε θα τους υποταξει ψυχη και σωματι οσπου οι ομογενεις θα ξεγασουν το γενος τους. Βαστατε Ελλαδιτες και Ελληνες της Κυπρου το ελληνικο ονειρο που εχει σχεση με την οικογενεια, την παραδοση, την ορθοδοξια και τον αρχαιο πολιτισμο μας. Επισεις αν ηταν υπευθηνοι οι αμερικανοι δεν θα σημμετηχαν στις προεδρικες εκλογες με ποσοστο 30% και δεν θα αφηναν τους πολιτικους τους να μαμανε ολοι την υφηλιο... Φανταστητε εικονες, σε μουσουλμανικες χωρες αμαχοι πετουν νεκροι στα σπιτια τους απο αμερικανικα οπλα και παραλληλα ο αμερικανος πολιτης τρωει τσιπς και κοκακολα βλεποντας στην πλασμα χολυχουντ η παιδια που εργαζοντε σαν μεταλορυχοι για μια ψυχα ψωμι και ενας αμερικανος στο γραφειο του διαβαζει με στομφο τα εγγραφα του και ποτε ποτε ριχνει ματιες εξω απο την γυαλινη τζαμαρια του ουρανοξυστη.

DSX | 10/06/2012 01:34
οπως θα διαβαζετε,1-2 ατομα εχουν κατι σοβαρο να πουνε,οι αλλοι απλα βριζουν...Αλλος μιλαει για πλουσιοπαιδα,αλλος για προδοτες που εφυγαν στα δυσκολα,αλλος για γενιτσαρους,αλλος για βορεια προαστια και κ τριχες κατσαρες...ΚΟΜΠΛΕΞ ,μιζερια και αγραμματοσυνη...Δυστυχος σ'αυτη την χωρα εκτος απο χιλιαδες "δουλευταραδες" εχουμε και χιλιαδες "ξερολες" που ενω δεν ξερουν την τυφλα τους και αντι να κοιταζουν τα χαλια τους που παμε για φουντο προς ολοταχως καθοντε και κανουν κριτικη στην Αμερικη και στους ελληνες της διασπορας.Κυριοι ο Ελληνας του εξωτερικου ειναι δυο φορες Ελληνας και αγαπαει την πατριδα οσο εκατο Ελληνες που μενουν στην Ελλαδα,γι αυτο και ποναει μ'αυτα που ακουει μ'αυτα που βλεπει και μ'αυτα που ξερει πως θα συμβουν στην πατριδα

Hellas | 10/06/2012 01:26
Το βίντεο δεν το είδα και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. 5 άνθρωποι δεν εκπροσωπούν όλη την ομογένεια. Τα σχόλια που διαβάζω όμως εδώ είναι τραγικά. Εδώ και 2 χρόνια είμαι κάτοικος Αμερικής, δεν υπήρξα ποτέ δημόσιος υπάλληλος. Ερωτήσεις: Οι Ισπανοί είναι και αυτοί τεμπέληδες; Οι Πορτογάλοι; Οι Ιρλανδοί; Οι Ιταλοί; Η Αμερική έχει το μεγαλύτερο χρέος στην ιστορία της:1 τρις! Πως έγινε αυτό; Φυσικά και υπάρχουν τεμπέληδες Έλληνες όπως και τεμπέληδες Ισπανοί και Αμερικάνοι κ.ο.κ. Ο μέσος Έλληνας δεν είναι πιο τεμπέλης από τον μέσο Αμερικάνο πάντως. Ο μέσος Έλληνας έχει το μυαλό στη λούφα και τον φραπέ και ο μέσος Αμερικάνος στη λούφα και στη μπύρα. Σταματήστε να διχάζεστε, Έλληνες του εξωτερικού και της Ελλάδας. Μονίμως αυτός ο λαός βρίσκει πράγματα να τον χωρίζουν.   Και κατι ακόμα. Για όλες τις λεγόμενες μεγάλες δυνάμεις (Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Αμερική, Ισπανία κλπ.) υπήρξε ιστορικά ως μέσο επέκτασης της οικονομίας των, ο ΠΟΛΕΜΟΣ. Η Αμερική ακόμα το χρησιμοποιεί ως μέσο (εκτός αν νομίζει κανείς οτι απλά προσπαθούν να επιβάλουν την παγκόσμια ειρήνη). Η Ελλάδα ποτέ δεν είχε ούτε αποικίες με σκλάβους(βλέπε Αφρική) ούτε "προστατεύομενες" χώρες. Αντιθέτως απο την ίδρυση της ως ανεξάρτητου κράτους υπήρξε και πάντα ήταν "υπο επιτήρηση" και πολλές φορές υποχείριο των "μεγάλων". Αλλάξτε μυαλά. Σύντομα θα καταρρεύσουν κι άλλες χώρες. Μην χαρακτηρίζετε ελαφρά τη καρδία ολόκληρους λαούς που έχουν εκατομμύρια κόσμο που δυσκολεύεται να επιβιώσει.

pretor | 10/06/2012 01:15
gialiko....kafedoumpa klp a re ellhnares pou dinete kai mathimata gia sklhrh douleia.... oraioi reeee

sebastian | 10/06/2012 00:50
Οποιοσδήποτε δεν δουλεύει για να περνάει καλά το 5% του πλανήτη,ειναι τεμπέλης. Οποιοσδήποτε δεν δουλεύει 8-12 ωρες για ενα κομμάτι ψωμί,τότε ειναι τεμπέλης. Οποιοσδήποτε δουλεύει στην Αμερική πρέπει να πλουτίζει,ολοι οι αλλοι πρέπει να πεθάνουν απο την πολύ δουλειά για ενα κομμάτι ψωμί. Οταν μάλιστα ακούς και αυτές τις παπαριές των λοβοτομημένων που δεν εχουν καμμία επαφή με την πραγματικότητα τότε αντιλαμβάνεσαι οτι ο πλανήτης βαδίζει λάθος.

ste | 10/06/2012 00:48
hahaaaaaaaa!!! ellse or else idiot . learn first how to write. how much does it costs to sleep with your sister? free I think.............

ΦΩΤΗΣ απο Γιούτα | 10/06/2012 00:33
ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ. ΑΣΤΟΧΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΩΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙ' ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ π.χ. ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΜΟΥ. ΑΛΛΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΖΩ, ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ. ΙΣΩΣ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΣΟ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟΉ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΠΟΙΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΝΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ¨Η ΣΤΙΣ ΜΠΑΧΑΜΕΣ Ή ΣΤΗ ΧΑΒΑΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΙΣΩΣ, ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ; ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ; Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΦΤΥΛΙΣΑΝ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΘΝΩΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ.

metanastis apo germania | 10/06/2012 00:26
oi xeiroteroi anthellines einai oi ellines tis amerikis.de to leo tora to lega xronia prin. milane gia tin agapi tous gia tin ellada xoris na kseroun oute mia leksi elliniki.oust

ΓΚΑΓΚΑΡΟΣ | 10/06/2012 00:23
ΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΕΚΑΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΛΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΑΝ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.


Ευρώπη ή Μπανανία | 10/06/2012 00:21
Όντως σε αρκετά έχουν δίκιο. Από την άλλη πλευρά όμως κι αυτή η ιδεολογία του "Πόσα κάνεις" και αναλόγως σε αξιολογώ ως άνθρωπο...

xaidari_gate13 | 10/06/2012 00:19
Aς μην ειμαστε αρνητικοι σε οσα λενε τα αμερικανακια. Εχουν δίκιο ότι ολοι οι ελληνες πολιτικοι που κυβρενησανε τα τελευταια 20 χρονια ,ειναι αχρηστοι.Ομως κρινουν αρνητικα τον Αλέξη Τσιπρα, πραγμα που κατα την γνωμη μου ειναι λάθος. Ο αλεξ ειναι νεος πολιτικος και δεν πιστευω οτι εχει σχεση με τα κορακια του Πασοκ-Νδ. Οι αθηναιοι δίξαμε τον δρομο , ψηφιζοντας ΣΥΡΙΖΑ , για να ξεβρωμσει ο τοπος απο τα τρωκτικά πασοκ-νδ. Αν αποτυχει και ο συριζα, στις μεθεπομενες εκλογες θα παρει το πολυ 3%. Η ελλάδα εφτασσε εδω που εφτασε, διοτι δεν υπαρχει αξιοκρατία κ η δικαιοσυνή της , ειναι εντελώς διεφθερμένη

@Τyrnavos | 10/06/2012 00:00
Αχχχχ Κούλαααα το γαλοτύριιιιι!

Fon1 | 09/06/2012 23:51
Πειτε σε αυτα παιδακια οτι οταν δουλευεις την μερα για 500 ευρω και το γαλα κανει 2 ευρω κ η βενζινη αλλα 2, μαζι με 400ε κοινπχρηστα, αν θα ζουσαν εκει στο αμερικζ ή θα επερναν κανα τηλ τον μπαμπακα να στειλει κανα φραγκο...ο σοφος λεει οτι εξω απο το χωρο πολλα τραγουδια λεμε...αν τολμαν ας ερθουν να δοκιμασουν και να μας πουν..μεχρι τοτε ας πινουν κανα φραπε εκει στο new york, και ας αφησουν εμας τους τεμπεληδες...το ρεπορταζ ειναι ντροπη και προσβολη για εμας εδω...

Κυριακος | 09/06/2012 23:43
Πλουσιοπαιδα βορειων προαστειων που βαρεθηκανε ελλαδα και πηγαν στο NY να σπουδασουν εκτουασφαλους με την καβατζα του μπαμπα.@ απο αυτους ειναι γνωστοι απο τα βορεια προαστεια.

hahaaaaaaaa!!! | 09/06/2012 23:33
Hey Greeks, be quiet and work harder! Ellse, you 'll be making company in the hard rock department to your cousins in Guantanamo Bay! hahaaaaaaaa!!!

Πέτρος | 09/06/2012 23:33
αυτοί έγιναν γενιτσαροι Και ανθελληνες με αυτα που λένε , ο καημός θα τους φάει

Δ | 09/06/2012 23:07
Οσοι γραφουνε greeklish δεν τα καταφερνουν με τα Ελληνικα?

Giwrgis | 09/06/2012 23:03
Σίγουρα δεν είναι η απόλυτη αλήθεια αλλά δεν είναι και το απόλυτο ψέμα. Ισχύει το "καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά τ' όνομα". Και από τη στιγμή που ο μισός πλανήτης έχει εμπεδωμένη αυτή την ιδέα καλό θα ήταν να μην στρουθοκαμιλίζουμε. Κάποια δόση αλήθειας κάπου θα υπάρχει: Υπάρχει ή δεν υπάρχει τεμπελιά στο Δημόσιο? στον ευρύτερο δημόσιο τομέα? Προσφάτως, δεν ζήτησε η Ένωση Νέων Αγροτών στην Ημαθία 5 χιλ εργατες για τα ροδάκινα, και σε ένα νομό με 50% ανεργία στους νέους, ανταποκρίθηκαν 25 έλληνες και 10 χιλ, ρουμάνοι, αλβανοί και βούλγαροι?? Σ' ένα "πόλεμο" υπάρχουν δυστυχώς παράπλευρες απώλειες. Έτσι και τώρα, μαζί με τα ξερά καίγεται και η φήμη των πάρα πολλών του ιδιωτικού τομέα που δουλεύουν ίσως και περισσότερο από τους ευρωπαίους ή τους αμερικανούς και τώρα πληρώνουν τη νύφη για όσους τα "φάγανε μαζί με τον Πάγκαλο" και τους λοιπούς ταγούς

giannis | 09/06/2012 23:00
όλο μαλακίες λένε. δεν ξέρουν τι τους γίνεται... λογικό είναι να παραμυθιάζονται με αυτά που βλέπουν και ακούνε στην αμερικάνικη τηλεόραση. ας έρθουν από εδώ να δούνε λίγο πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα και να μην ντρέπονται που είναι έλληνες


Σχόλια Χρηστών
149
Kostas | 09/06/2012 22:57
These kids would not stay for a day in Greece to work for 20 eur per day. They are very lucky that their mothers and fathers left Greece 30 -40 years ago and now they are American citizens. So it's safe for them to critisize while themselves can make no diference or suggest anything useful to Greeks. Greece for them is just vacationland and deep down most of them they feel proud to be Americans. I have been in Canada and the States many times and i have to tell that for now it's all good for them , i am afraid though that everyting will change after white people will be a minority in North America .

Tyrnavos | 09/06/2012 22:28
Δεν έρχεστε λίγο ρε μαμοθρευτα αμερικάνακια(ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ)που μεγαλωσατε με HOT-DOG ΚΑΙ HAMBURGERS να μαζέψετε ροδακινα όπως εγω και πολλοί άλλοι συντοπίτες μου με 35 βαθμούς κατω απο τον ήλιο να σας ΠΩ εγω ποιοι ΕΙΝΑΙ τεμπέληδες!!!Αυτοδημιουργητοι με τα dollars του μπαμπά;Καθίστε στην πατρίδα σας ΓΙΑΤΙ η Αμερική ΕΙΝΑΙ πατρίδα σας και μην ασχολείστε με εμάς και την Ελλάδα μας!!!Τιμητες και σχολιαστές των πάντων εκ του ασφαλούς!!!Πιεστε κανα milkshake που είπε και ένας ΣΥΝΕΛΛΗΝΑΣ φάτε κανα hot-dog στα macdonalds και βουλωστε το αμερικάνακια βουτυροπαιδα...

χρηστος | 09/06/2012 22:18
εκ του μακροθεν ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει και ναι υπαρχουν τεμπεληδες και κομπιναδοροι στην ελλαδα αλλα δεν ειναι μονον αυτοι γιατι φιλοι μου ειναι παρα πολλοι που δεν γουσταρουν να κανουν λαμογιες και βαζουν το κεφαλι κατω και δουλευουν και οσο για αυτα τα παιδια που εμφανιζονται στο βιντεο αναπαραγουν οτι ακουν και βλεπουν στα μμε της χωρας που ζουν.δειτε τι λεει ο νοαμ τσομσκυ για την χειραγωγηση της σκεψης και θα καταλαβετε.επισης η αντιληψη οτι οι ελληνες ειναι τεμπεληδες αναγεται στην εποχη του `70 που ερχομενοι οι τουριστες σε μια αγροτικη χωρα εβλεπαν τους ντοπιους να καθονται το μεσημερι χωρις να ξερουν οτι αυτοι οι ανθρωποι ειχαν σηκωθει απο τα αγρια χαραματα για να κανουν την δουλεια τους και να αποφυγουν τον ηλιο επισης δουλευαν ακολουθωντας τις αναγκες των καλιεργειων τους.πειτε λοιπον σε αυτα τα παιδια να δουλεψουν 12 ωρες την ημερα επι εξι και επτα μηνες χωρις ενα ρεπο οπως δουλευουμε στις πιο πολλες τουριστικες περιοχες της χωρας και μετα τα ξαναλεμε.κατι αλλο επισης οι δημοσιοι υπαλληλοι με βαση την απογραφη που εγινε ειναι 750,000 περιπου κατω απο τον μεσο ορο των ευρωπαικων χωρων που μας κατηγορουν οτι εχουμε πολλους εαν αφαιρεσουμε αποτο συνολο του πληθυσμου τους συνταξιουχους και τα παιδια υπαρχει ενα εργατικο δυναμικο 4,000,000 τωρα αν ολοι αυτοι γιατον εξω κοσμο ειαι ολοι μα ολοι τεμπεληδες και λαμογια τοτε λυπαμαι για τον τροπο που σκεφτονται γιατι και στατιστικα να το δει καποιος δεν στεκει.

@Νίκος Αθανασίου | 09/06/2012 22:05
φιλε μου ασε τι γραφει ο ΟΑΣΑ...Ο ΟΑΣΑ γραφει με βαση τα στοιχεια της ελληνικης στατιστικης υπηρεσιας,της ΓΣΕΕ,της ΑΔΕΔΥ κτλπ.Ασε λοιπον την Κορεα και την Ιαπωνια,δεν γεννηθηκαμε χθες ουτε ειμαστε απο αλλον πλανητη.Στην Ελλαδα αμα δεν κυνηγησεις τον υπαλληλο δουλεια δεν γινεται...Τωρα αμα θελουμε να κανουμε τα στραβα ματια και να πιστευουμε ο,τι ειμαστε κορεατες και Ιαπωνες ειναι αλλη υποθεση αλλα μ'αυτον τον τροπο ξεφτυλιζομαστε ακομη πιο πολυ

brouno | 09/06/2012 22:01
τρομερο ρεποσταζ....... τωρα που το ειπαν αυτο τα 5-6 ατομα .... ναι ... ειμαστε τεμεπληδες !!! κι εμεις ειμαστε 5-6 ατομα εδω μαζεμενα και λεμε οτι ο διονυσης απο την αστορια ειναι τεμπελης και γκει!! ελατε με καμερες να σας το δηλωσουμε! ρε σεις πλακα μας κανετε? δεν εχετε τι να γραψετε και αναβαζετε οτι σας ερθει στο μυαλο?

sotos | 09/06/2012 21:59
Akomi kai sthn paradosiaka "poli tou frape" gnwrizw para pollus oi opoioi duleveun 15 kai 16 wres ti mera. Myxanikoi, grafistes, programmatistes H/Y kai polla alla epaggelmata. Ok exume 1 ekkatomirio diomiswn ipallilwn opou profanws tha eprepe na einai oi misoi. KAI SE APANTISI STO EDW LONDINO o kubaros mu einai giatros sto brighton me mistho 5000 lires to mina kai otan pianun tus stoxus gia na mhn kathontai kanena mina (kai fisika na plirwnontai) dulevun 3 h 4 meres ti vdomada! Arketi paparologia exume akusei! Oi Ellines ston idiwtiko tomea (4-5 ekatommiria) xeskizontai kai tis perissoters fores gia 700 euro oxi gia 5000 lires agglias. ELEOS pia me to oti eimaste tebelides, oxi re megale den eimai tebelis eimai Arxitektonas Mixanikos 30 xronwn kai exw mathei na dulevw kai 18 wres ti mera kai den iparxun gia mena Kiriakes kai argies kai zw poly pio ftwxika apo oti nomizeis. Pote den piga sti Mikono, sta buzukia exw paei 10 to poly fores sti zw mu, pote den pira cayenne ouye cabrio alla kikloforw me to epaggelmatiko autokinito tu grafeiu mu. ELEOS MAS TA PRIKSATE!

glen | 09/06/2012 21:53
Καλά είναι φυσικό να μας κατηγορούν για τεμπελιά κάτοικοι μιας χώρας που ξοδεύει 90% παραπάνω απ´ οτι παράγει. Ισως πρέπει να ακολουθήσουμε και εμεις το παράδειγμά τους και να σταματήσουμε να είμαστε " τεμπέληδες"

Καλα, τωρα.. | 09/06/2012 21:48
Ασε μας μωρε που τα αμερικανακια εχουν και αποψη, Καμια σχεση δεν εχουν αυτα τα παιδακια με τον μεσο μεταναστη..

Νίκος Αθανασίου | 09/06/2012 21:44
Ο ΟΟΣΑ σήμερα αναφέρει ότι οι Έλληνες είναι ο δεύτερος λαός στο κόσμο σε εργατικότητα μετά τους κορεάτες... Οι ελληνοαμερικάνοι μας δεν πρόσεξαν πόσες ώρες και σε τι συνθήκες εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα ολόκληρες οικογένειες... Είναι γεγονός ότι η δαφθορά της πολιτικο-οικονομικής ελίτ στη χώρα διέφθειρε και ένα κομμάτι της κοινωνίας... Η κοινωνία αυτή όμως αγκάλιασε πχ τον ΑΣΕΠ του Πεπονή για δίκαιους διορισμούς... Χιλιάδες νέοι έδιναν εξετάσεις αγόγγυστα αλλά οι πολιτικοί ήταν που τον καταστρατήγησαν... Η ένταξη στη ΕΕ έγινε βασικά για τη προστασία της δημοκρατίας μετά την εμπειρία της δικτατορίας και της κυπριακής τραγωδίας με τις ευλογίες των ΗΠΑ...Δεν κατηγορήσαμε βέβαια τους ελληνοαμερικάνουςόύτε και τους πολιτες της χώρας τους... Όποτε η Ελλάδα και οι πολίτες τους πάλευαν για δημοκρατικά δικαιώματα και για εθνική ανάταση κάτι συνέβαινε...Είναι πολύ ενοχλητικό όλο αυτό το απολιτικό που βγάζουν οι αριστούχοι φοιτητές και αυριανοί τέλειοι τεχνοκράτες χωρίς καμμιά κοινωνική ευαισθησία.. Θα υπηρετήσουν πιστά τον χρηματοπιστωτικό τομέα τους και το περίφημο στρατιωτικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα που αιματοκυλίζουν όλο το κόσμο και με τη παγκοσμιοποίηση τους έχουν δημιουργήσει τη τεράστια κοινωνικο-οικονομική ανισότητα.. Εδώ θεωρείται ο Ομπάμπα κομμουνιστής, ο Τσίπρας θα γλύτωνε... Επειδή είναι αριστούχοι να διαβάσουν Marx, Tomsky, Naomi Klein αλλά και τους οικονομολόγους τους Navaro, Stiglitz... Έτσι θα καταλάβουν γιατί στις ΗΠΑ 40000000 αμερικανοί είναι ανασφάλιστοι και γιατί πολοί συγγενείς έρχονται στην Ελλάδα για οδοντίατρο... ¨Οσον αφορά τον δημοσιογράφο να ρωτήσει τους αριστούχους φοιτητές μας τι πιστεύουν για το Γκουαντάναμο, τις συλλήψεις υπόπτων τρομοκρατών από όλο το κόσμο χωρίς αποδείξεις και τον εκπολιτιστικό τους ρόλο στο Ιράκ, Αφγανιστάν και τα βασανιστήρια που υποβάλλουν στους κρατόυμένους και στους αιχμαλώτους... Μην αναφέρω για τα έργα τέχνης του μουσείου της Βαγδάτης και τους αμερικάνους αρχαιοκάπηλους... Έτσι για να καταλάβουμε τη γενικότερη προσωπικότητα των συμπατριωτών μας και τη γνώμη τους για τους πολιτικούς της υπερδύναμης...Όσον αφορά την Ελλάδα εδώ θα μείνουμε και θα παλέψουμε γιατί η κόλαση μας δεν έχει να ζηλέψει πολλά από τον παράδεισό τους... Αμερική δεν είναι μόνο η Αστόρια και ξέρουμε όλες τις πλευρές και την προέλευση της ευμερίας τους...Να διαβάσουν ιστορία για την Ελλάδα, τη Λατινική Αμερική και αν θέλουν βιβλιογραφία εδώ είμαστε....
panos | 09/06/2012 21:35
Καλά, βάζετε ότι ανοησία σας δίνουν? Οι Έλληνες της ΝΥ, όπως και οι Έλληνες σε όλο τον κόσμο υποφέρουν για την κατάντια της Ελλάδας αλλά όσα χρόνια ζω εδώ στην ΝΥ κανείς (εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν) δεν θεωρεί ότι η αιτία αυτής της κατάντιας είναι η τεμπελιά. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς η ιστοσελίδα σας βγάζει ένα τέτοιο θέμα με μία συνέντευξη 5 ατόμων. Ντροπή. Οι Έλληνες της ΝΥ έχουν ήδη ξεκινήσει διάφορα προγράμματα για να βοηθήσουν συνανθρωπους τους στην Ελλάδα που έχουν ανάγκη. Ο συγκεκριμένος "δημοσιογράφος" είναι γνωστό ότι συνεχώς δημιουργεί προβλήματα με τα "αποκλειστικά" που στερούνται κάθε λογικής και δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Δεν είναι η ώρα να βγει για μια ακόμα φορά δηλητήριο εναντίων των ελληνοαμερικανών. Αυτά τα παιδιά της δεύτερης γενιάς δίνουν τον δικό τους αγώνα να διατηρήσουν τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική γλώσσα. Αγαπούν την Ελλάδα και είναι τουλάχιστον άδικο να μπούμε σε αυτήν την αντιπαράθεση.

Σχόλια Χρηστών
149
@@Μαθηματα απο ποιούς | 09/06/2012 20:55
1.Να υποθεσω πως πρέπει να κατεχω αξιωμα για να πω την αποψη μου ... 2. Το "μαθημα" που το είδες και γιατι απαξιώνεις τον όρο "πατριώτης" ? 3. Μιλησα για "Εφιάλτες" ... μια ματιά σε όλον αυτόν τον "πόλεμο" των μυνημάτων δικαιώνει τον χαρακτηρισμό. 4. Για την Αμερική και τον Δυτικό "Πολιτισμό" θα μπορουσα να γράφω ώρες, αλλα ακόμα και εαν κατι απο όλλα αυτά αγγιζε την οικογένεια μας μαλλον πάλι θα διαλέγαμε να βάλουμε το κεφάλι μας στην τρύπα (παρεπιπτώντος η οικονομική κρίση που βιωνουμε ως εθνος ειναι ένα καλό παραδειγμα ). 5. Τους ψηφισες και τους ψηφίζεις εγω είμαι "αλλου" 6. Δεν θα πουλουσα την συνείδηση του Λαού μου απο εγωϊσμο, μνησικακία, η για προσωπικό ώφελος. Είναι σαν να απελευθερώνω την κύστη μου στα μνήματα των εμπνευστων των ηθικών αξιων και της Δημοκρατίας ή των αγωνιστών της Ελευθερίας μας ανα τους αιώνες. Είμαι ΕΛΛΗΝAΣ και αυτο που πρεσβευω με υπερηφανεια ειναι μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία με επίκεντρο τον ΑΝΘΡΩΠΟ και όχι με γνωμονα το κέρδος. Εσύ τι πρεσβευεις?

giorgos_norway | 09/06/2012 20:53
Oi sigkekrimenoi DEN ekfrazoyn tin pleionotita twn ellinwn toy eksoterikou.Pragmatika loipame kai aisthanomai ntropi otan akoyw ellina na milaei ipotimitika kai na skibei to kefali toy se sizitiseis poy ginontai gia tin ellada.Meta apo 1-2 xronia pou i krisi tha ksanagirisei stin ameriki tha ithela na ksanakousw tin sigkekrimeni koubenta. Gia osous ellines aisthanontai ntropi gia tin katagogi toys iparxei lisi.Allakste to eponimo sas kai to diabatirio. Oi ipoloipoi Ellines pou zoume eksoteriko as prospathisoyme na eksigisoyme stoys giro mas tin pragmatiki aitia tis krisis gia tin pagkosmia oikonomiki foyska poy arga i grigora tha skasei. Olos o kosmos einai ellines kai arga i grigora tha to katalavoyn oloi pantoy.

crete | 09/06/2012 20:24
(ellinas) ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

George G | 09/06/2012 20:19
@ ΒΕΛΗΓΚΕΚΑΣ Prepei na eisai poly kompleksikos, oti grafeis einai gemata dnlntnrio kakias pseutias kai znlias eisai polu tipota na milnseis gia tous paterades mas, gia pes mas o dikos sou o pateras ti ekane kai ystera mila gia tous dikous mas ta paidia edw douleuoun kai spoudazoun, ola aneksairetws, den perimenoun ta panta apo tous paterades tous, Oi Ellnves erxontai prwtoi stnv Amerikn apo oles tis ethvnkotntes, sto thema tns paideias Kai ta paidia pou erxontai apo tnv Ellada kai spoudazoun edw, kai auta proodeuoun kai eimaste polu perifanoi gia auta, kai auto to kserw prwto xeri apo tous summathntes twn paidiwn mou Giati na mnv mporoun na proodeusoun kai stnv Ellada? Giati yparxoun polloi san esena pou diaiwnizoun ena sustnma ypoteleias stous "poios eimai egw" kai mia taksn ypodoulwnei tnv alln na se steilw ekei pou prepei na sumorfwtheis parea me ton diaolo gia na exete na lete, kai se deutern skepsn kai o diaolos tha se apolusei giati kai autos den goustarei mizerous, tha sou dwsei douleis kai den tha sou aresei kamia Eisai mou fainetai gennhmenos mizeros kai mizeros tha pethaneis an den bgeis apo tnv mizeria sou kai tnv kakentexeia sou, den tha gineis anthrwpos, tha exeis panta kati na paraponiesai kai me tipote den tha eisai euxaristnmenos, ante pane kai pare kamia thesoula sto dnmosio kai znse kai su san knfnvas eis baros olwn twn allwn, Auta ta grafw dioti anarwtiesai, pote oi Ellnves bonthnsan tnv Ellada, prepei na ntrepesai Ektos an apaiteis na douleoume emeis kai na taizoume kati san esena, gia na poulas eksupnades, to kaname kai auto kai pnrame kala mathnmata Ta Ellnvopoula tns Amerikns pou ekanan oti dnlwseis ekanan, einai dioti sunkrinun tnv zwn tous edw me tnv zwn twn paidiwn stnv Ellada Ksereis ti kanoun oi melisses stous knfnves @ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΝΕΡΓΟΣ Lupamai para polu gia tnv parousa katastasn, kai oloi osoi zoume edw bebaia, einai to thema mas kathnmerina oi biotexnies kai ta ergostasia pou efugan prepei na gurisoun pisw kai na dnmiourgnthoun kai alla ergostasia kataskeuns proiontwn pou eisagwntai Ena kratos einai oikonomika ygeies otan yparxei "autarkeia" Kai to kseroun kai oi politkoi oti n argia einai mntnr pasns kakias, alla to agvonsan prepei na dialeksete na kuvervnsei to komma pou tha ferei anaptuksn, prwta apo ola kai oxi ena pou tha exei tnv misn Ellada na douleuei gia tnv alln misn Mexri omws na ginoun ola auta, psakse an mporeis eukairies sto ekswteriko Einai mia megaln mpora pou tha perasei, oxi mono giati eimaste Ellnves kai tha ta kataferoume, alla dioti n anangn telika tha mas deiksei ton dromo Elpizw gia sena to kalutero ek bathewn kai gia olous osous einai stnv thsen tnv dikn sou

ilias | 09/06/2012 20:13
Σκέπτομαι να την κάνω για usa…με τέτοιο επίπεδο ‘ανταγωνισμού’ θα διαπρέψω !!!! :) That’s it…it’s all I want to say… Ε όχι ρε μάγκες, ας πάρουμε ένα παράδειγμα ενός νέου ανθρώπου που έχει σπουδάσει που έχει αγωνισθεί για να βελτιώσει το επίπεδο του και τις δεξιότητες του… έ όχι και 500 euro… ο μισθός πρέπει να έχει σχέση με το τι προσφέρεις αλλά και με το κόστος διαβίωσης… ειδάλλως είναι εκμετάλλευση.. Επίσης ο απαξιωμένος μισθός συνεπάγεται και απαξίωση της εργασίας… Στο America έχουν αλήθεια τόσο μικρούς μισθούς ? πόσο είναι το minimum wage? Ξέρει κανείς?

Andreas Savva | 09/06/2012 20:02
I8ELA NA I3ERA PIOS E3IPNOS SAS EVALE PANO NA TSAKONESTE. EIMAI METANASTIS APO TIN KYPRO APO TO 1981 O ELLHNAS O PRAGMATIKOS O BIOPALESTIS DEN HTAN KAI DEN EINAI POTE TEMPELIS. KAI TIN IDIA STIGMI AYTOUS POU KOROIDEVETE ELLHNOAMERIKANAKIA EINAI POLLES FORES PIO ELLHNES APO POLLOUS KALAMARADES! SIMAZEFTITE OLOI SAS KAI MAS VLEPOUN OI 3ENOI KAI MAS KOROIDEVOUNE. NAI EXI LAMOGIA STIN ELLADA KAI KIFINES POLLOUS! NAI EXI KAI E3IPNOVLAKES METANASTES POU DEN 3EROUN TI TOUS GINETE! ALLA NA MIN GENIKEVOUME TA PRAGMATA. GIA ONOMA TOU 8EOU!

George | 09/06/2012 19:40
Βεληγκεκα ξυπναααααα πήγαινε να δουλεύεις παλικάρι γιατι απο τον πολυ φραπέ το χεις κάψει. Στην Ελλάδα οι μισοί ¨δουλευυν¨ στο δημόσιο και οι άλλοι μισοί ζηλεύουν αυτούς που ¨δουλευουν¨ στο δημόσιο. Άντε φραπεδόμαγκα εξω στην κοινωνία να βγάλεις ψωμί κ μετα πες μας που θα μας πεις κ κομπλεξικούς. Εμείς δε σκίζουμε τη σημαία την τιμάμε, ζητω η Ελλάς

metanastis | 09/06/2012 19:32
Molis prin merikous mines metanasteusa stin ameriki kai exo na po oti oi ellines tis xenitias zoun arketa xronia piso, akomi kai oi neoi, epeidi etsi tous exoun megalosei. o ratsismos k to kotsompolio vasileuoun stis ellinikes koinotites tou exoterikou. kai episis prepei na sas po oti mas zileuoun..pragmatika zileuoun epeidi stin ellada pername kala, exetias tou iliou k ton kathimerinon mas exodon... oso gia to oti oi ellines einai tempelides nomizo pos auti i tampela mas kollise apo tous dimosious ipallilous, alloste oli i ellada ena dimosio einai...kai den einai psemmata oti autoi einai tempelides...alla tous vazoume k olous se ena kalathi...giati oi anthropoi pou ergazonte ston idiotiko tomea stin ellada, ergazonte san ta skilia apo to proi os to vradi me enan sinexei agona gia tin ergasiaki tous thesi...auta!

Politics | 09/06/2012 19:11
Όποιος έχει ζήσει Αμερική, ξέρει τι θα πει Ελληνοαμερικανός. Ας καθήσουν αυτοί εκει να πίνουν milkshakes και να οδηγούν αυτοκίνητα χιλιάδων κυβικών που τους αγόρασε ο πλούσιος μπαμπάς και ας αφήσουν όλους εμάς που παλεύουμε για ένα κομμάτι ψωμί να παλεύουμε όπως μπορούμε. Αν έχουν κότσια ας έρθουν ελλάδα να βρουν μια δουλειά τα μαμόθρευτα. Έλεος πια!!!

Εδω Λονδινο! | 09/06/2012 19:10
Το αν οι στην Ελλαδα δουλευουμε περισσοτερο ἠ λιγοτερο απο Αμερικη η Δυτικη Ευρωπη, αυτο μπορει να το κρινουν αντικειμενικα μονο οσοι εχουν δουλεψει και στην Ελλαδα και εξω. Οσοι το νομιζετε αυτο λογικο, ειλικρινα σας λεω οτι στην Αγγλια τουλαχιστον που ξερω ο κοσμος δουλευει περισσοτερο. Σε ιδιωτικες εταιριες 12 ωρες ειναι το συνηθες. ωραριο. Οταν μαλιστα μια δουλεια πρεπει να τελειωσει σε ςρισμενη ημερομηνια 16 ωρες καπου 10-15 μερες τον χρονο ειναι επισης συνηθισμενο (χωρισ να θεωρειται υπερωρια). Φυσικα μπορεις να βρεις δικαιολογια και να μην δουλεψεις τοσες ωρες οσο οι αλλοι, αλλα ἠ δεν θα παρεις ποτε προαγωγη ἠ την επομενη φορα που θα γινει μειωση προσωπικου, θα εισαι ο πρωτος που θα φυγει. Επι πλεον οταν οι υπολοιποι παρουν το ετησιο τους bonus, εσυ θα ...τρια του ἁφεντικου σου! Οποιος νομιζει οτι υπερβαλλω, καλα να'ναι. Οσοι ομως σκεφτεστε να ελθετε στην Αγγλια για δουλεια, καλο θα ειναι να το ξερετε. Και στο δημοσιο, αν και τα πραγματα ειναι καλυτερα, παλι εδω δουλευουν περισσοτερο. Π.χ. δυο καθηγητριες Λυκειου απο τον οικογενειακο μου κυκλο. Η μια στην Αγγλια γυρναει σπιτι 6-7 το βραδυ, η αλλη στην Ελλαδα 2 παρα τεταρτο!. Τα συμερασματα δικα σας!

@ΒΕΛΗΓΚΕΚΑΣ | 09/06/2012 19:03
Γιατι σε πειραζει η εκκλησια και το απογευματινο σχολειο; Θελεις να πληρωσεις και ξενοδοχειο οταν πας Αμερικη για διακοπες; Πηγαινε ρε αξυστε,βρωμιαρη νεοελληνα να φιλοσοφησεις σε καμια καφετερια για 5-6 ωρες και μετα μιλα για τον Ελληνα μεταναστη.

ΒΕΛΗΓΚΕΚΑΣ | 09/06/2012 18:43
ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ "ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ" ΑΥΤΟΙ ΛΕΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ... ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΩΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ... ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΟΥΣ Η ΖΩΗ ΣΤΡΑΜΕΝΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Ή ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑ ΣΥΓΓΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥΣ... ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΘΗΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΖΗΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ... ΠΟΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Φ.Μ. | 09/06/2012 18:43
ΠΡΟΣ vasilis..... | 09/06/2012 17:57 ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΚΛΑΙΝΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.

ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΝΕΡΓΟΣ | 09/06/2012 18:41
ΜΟΝΟ ΟΡΓΗ..ΜΟΝΟ ΟΡΓΗ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ...ΑΡΑΞΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΣΤΕ AMERICAN CITIZENS!!!ΕΧΩ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ..ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΗΣ ΧΩΡΑΣ... ΥΓ:ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ..ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ..

Sanvean | 09/06/2012 18:40
Μετά τους αμερικανοθρεμμένους μπούφους του "λεφτά υπάρχουν", ακούσαμε τώρα και τους μπούφους του "δουλειές υπάρχουν". Μόνο ο δεύτερος (Παναγιώτης) έχει λίγο μυαλό και χαρακτήρα. Η ουσία και η προσωπικότητα των υπολοίπων, έχει κολλήσει κάπου στην εφηβεία. Κι ας έχουν τελειώσει πανεπιστήμια (πανεπιστήμιο -ελληνικό ή ξένο- δεν σημαίνει απαραίτητα και ουσιαστική καλλιέργεια).

ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ | 09/06/2012 18:38
To τεμπέληδες έπρεπε να γραφτεί με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Δεν μπορούν να μας ρεζιλεύουν. Η Ελλάδα ανηκει στους Ελληνες που δεν ζούν απο τον ιδρώτα μας.

ellinas | 09/06/2012 18:35
ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΤΣΟΥΚΕΚΙΑ ! ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΛΩΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ! ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ! ΟΥΣΤ ΡΕ! ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ! ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΙΤΣΑΡΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΡΑΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΟΡΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ 300 ΕΥΡΩ! ΟΧΙ 500! ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ! ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ! ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΣΟΓΛΑΝΑΚΙΑ!

Μανος | 09/06/2012 18:29
Ο ενας απο αυτους ειναι γνωστος κφησιοτης κοπρος που εδω και χρονια κυκλοφορουσε στα ΒΠ με τζιπαρα και ηταν ο πρωτος σε ολα τα νυχτερινα μαγαζια.

γιαννης | 09/06/2012 18:20
πως λεει ο χοντρουλης?δουλεια υπαρχει αρκει να ψαξεις.ε!να του ριξεις δυο σφαλιαρες να το ευχαριστηθει η ψυχη σου!δουλευουμαι 10 ωρες τν ημερα και σου λεει τεμπελχανα!τα τσουτσεκια μιλανε και ολας μας το παιζουν ελληναρες και δεν εχουν παει καν στον ελληνικο στρατο!εαν ο ελληνας πολιτικος μου κλεβει καθημερινα λεφτα απο εμενα παιρνει μιζες,μλακας ειμαι εγω να κοβω παντα απδειξεις ας μου δωσει στον ιδιωτικο τομεα 1500 ευρω μισθο να κοβω αποδειξη μεχρι και στις τσιχλες!για καλοκαιρι τσουτσεκια μην ερχοσαστε ελλαδα ρε δεν σας εχουμαι αναγκη αι στο διαλο κακκομαθημενα μπουληδες!!!!!!!!νευριασα γεια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νίκος Χ.Ν | 09/06/2012 18:20
Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια των συμμετεχόντων στο video αλλά θα τους παρακαλούσα να είναι το ΙΔΙΟ ΣΚΛΗΡΟΙ αν προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στη ΡΙΖΑ ΤΟΥ. Συμφωνώ με όλες τις διαπιστώσεις τους και στο γεγονός πως στο εξωτερικό με σκληρή εργασία υπάρχει επιτυχία ΟΜΩΣ καλό είναι οι ίδιοι ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πως ΚΑΙ εδώ στην παραπαίουσα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ΑΛΗΤΕΙΑΣ της Βουλής οι ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ πλέον εργάζονται ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ με ωράρια εργασίας ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ που ξεπερνούν τα 10ώρα αλλά με αποδοχές κατώτερες του βασικού και επιπλέον ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΠΟΥ οι ΓΝΩΣΤΟΙ των ΓΝΩΣΤΩΝ επιβάλλουν εαυτούς, διώχνουν όσους ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ και παράλληλα Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ σιωπά και επιβάλλει την ΣΑΠΙΛΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ. Συμφωνώ μαζί τους πως ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ στηρίζοντας τις γνωστές επώνυμες πολιτικές οικογένειες ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ αλλά καλό είναι να γνωρίζουν πως αυτό ήταν η πραγματικότητα που επικράτησε εξαιτίας του ωχαδερφισμού και της παρακμιακής αντίληψης των προηγούμενων γενεών. Σήμερα όμως οι νέοι της κρίσης ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΙΕΞΟΔΟ και οι επιλογές που μας δίνονται ειναι είτε η μετανάστευση, είτε η υποταγή στους άθλιους του χθες ή η σύγκρουση εναντίον όλων. Ουδείς μπορεί να αντικρούσει την πραγματικότητα και η πραγματικότητα είναι ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και αξιοκρατίας. Όταν όλοι γνωρίζουμε πως ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ όπως οι οικογένειες των ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΣΑΜΑΡΑ, ΠΑΠΑΡΗΓΑ, ΣΗΜΙΤΗ, ΤΣΙΠΡΑ και λοιπών άθλιων έχουν μετατρέψει την Δημοκρατία με τη βοήθεια των ΓΝΩΣΤΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΕΥΠΟΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ σε προσωπικό κτήμα ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΝΤΑΣ την οποιαδήποτε αντίληψη ΠΡΟΟΔΟΥ. Ενώ συμφωνώ με όσους κατακρίνουν την κοινωνία ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΖΗΤΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΛΥΣΗ. Εγώ και πολλά νέα παιδιά δεν έχουμε πρόβλημα στο να παραδεχθούμε την ΟΙΚΤΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ όμως ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στο να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ που βολικά και με την ανοχή των γονιών μας ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΦΘΗΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ για να μπορέσουν οι γνωστοί επώνυμοι να συνεχίζουν ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. Συμφωνώ μαζί τους να κατακρίνουν αλλά η λέξη τεμπέλης δεν αφορά τους νέους αυτής της χώρας. Αφορά αυτούς που ΜΑΣ ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ και το μόνο που ζητάμε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΡΑΚΟΝΤΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Ίσως για κάποιους να είναι αργά και να είναι προτιμότερο να μεταναστεύσουν ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΟΥ πρέπει ΝΑ ΡΗΜΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΥΝ. Αυτή η χώρα πεθαίνει γιατί ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ πως μας οδήγησαν στο ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΟΧΗ αναλωνουμε ΔΥΝΑΜΕΙΣ για να κατηγορεί ο ένας τον άλλον. Αντι να αφαιρέσουμε ακόμα και την δυνατότητα να ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΤΟΥ ΧΘΕΣ και να ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ που Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΠΕΡΝΑ και τον ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ κρατούν κάποιοι ακόμα τα πολύχρωμα σημαιάκια και τα περιβραχιόνια και στηρίζουν επώνυμες γνωστές οικογένειες που κανονικά ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ. Εγώ από τα παιδιά του εξωτερικού ΖΗΤΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΙ. Και να προχωρήσουν από την διαπίστωση ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ. ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣ αλλά αναγνωρίστε και τα παιδιά του ΣΗΜΕΡΑ που στην Ελλάδα Η ΟΡΓΗ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ. ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ αλλά ζούμε τις συνέπειες ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ και της ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ μίας ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. Συμφωνώ μαζί σας αλλά ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ, ΕΠΙΤΕΘΕΙΤΕ, ΔΙΑΛΥΣΤΕ, ΤΙΜΩΡΕΙΣΤΕ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ, ΑΞΙΩΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ. ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΝΟΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΑΣ αλλά προσοχή ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ

Σχόλια Χρηστών
149
@loykas | 09/06/2012 18:14
Ξεφτιλισμένο ανθρωπαριο, ντροπή σου αλήτη να αναφέρεσαι με τέτοιο τρόπο στους άλλους "χιλιάδες πιάτα και hot dog". Την ίδια στιγμή μάλιστα που υβρίζεις τους μετανάστες συμπατριώτες σου με τέτοιο χυδαίο τρόπο είμαι βέβαιος ότι είσαι απο αυτούς που υπερασπίζονται τους αραπάδες μαχαιροβγάλτες που σκοτώνουν γριες για πενταροδεκάρες, συριζομούρη, και θα φάτε τέτοιο μαύρο στις εκλογές που δεν θα το πιστεύετε. Η αλητεία σας δεν έχει όρια, το κομματίδιο του 3% θα ξαναγυρίσει εκεί ακριβώς και να σε δώ μετά να πας μετανάστης στο αυγανιστάν γυφτουλα μαζί με τους φίλους σου.

Αγύριγο κεφάλι | 09/06/2012 18:11
ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΣΟΥ ρε ΒΛΑΚΑ (1234 ή alexandros) .Άλλα έγραψα εγώ στο σχόλιο μου, άλλα κατάλαβες εσύ, ο ΒΛΑΚΑΣ. Δεν σε μπορώ. Γίνεσαι ολονέν και περισσότερο μεγαλύτερος ΒΛΑΚΑΣ. Τα "σχόλια" που έγραψες, το έκανες μόνο και μόνο γιά να βρίσεις. Ανάθεμα και εάν καταλαβαίνεις και συ ο ΒΛΑΚΑΣ τι εννοείς με δαύτα. Επειδή είσαι ΤΕΜΠΕΛΗΣ θέλεις να παραστήσεις και τους άλλους όμοιους σου. Αυτό, ΔΕΝ γίνεται μωρέ ΒΛΑΚΑ.

Ilias Panagiotou | 09/06/2012 18:11
Προς όλους τους Ομογενεις: πρεπει να καταλάβετε ότι δεν σας συνδέει τίποτα πια με την Ελλάδα ειμαστε μεν Έλληνες αλλά δεν έχουμε τίποτα κοινό πια με αυτούς εν Ελλάδι αυτοί γουστάρουν το σύστημα τους και το υπερασπίζονται με σθένος όσο και να προσπαθείτε την ζαχαρένια σας θα χαλάσετε είναι μήνες που συζητω μέσω blogs και το μόνο που έχω καταφέρει είναι να μου θυμίζουν ότι είμαι "ΞΕΝΟΣ".τα βλέπετε και μόνοι σας δεν χρειαζεται να σας τα τονίσω Από πότε μας λένε οι" πολιτικοί τους" ότι θα μας δώσουν ψήφο??. και πως σας συμπεριφέρονται οι "ιθαγενεις"όταν πάτε και τα ακουμπάτε (εγώ κάθε χρόνο), κάθε ποτέ? σας θυμούνται κτλ Αυτοί εν Ελλάδι μας έχουνε Χ@@@νους και όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε τόσο το καλύτερο για σας. Ποτέ δεν θα απoδεχτούν κριτική "αυτοί βλέπετε είναι απόγονοι τον Αρχαίων " ενώ εμείς έχουμε χάσει κάθε τι Ελληνικό είμαστε Αμερικανοί Γερμανοί(Εγώ) κτλ .Ποτέ δεν θα αποδεχτούν ότι είναι ΚΛΕΦΤΕΣ γιατί γι αυτούς π χ το να μην κόψεις απόδειξη δεν είναι κλεψιά.ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ γιατί το να βάλεις μέσων οτιδήποτε είναι πράξη αξιοπρέπειας ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ το νόημα της δουλειάς είναι τέλειος διαφορετικό και όλα τα συναφεί προτερήματα τους , Tι? να πρωτογράψω.Το ότι έφτασαν εκεί που έφτασαν φταιει όλος ο Κόσμος (ακόμα και οι ζουλού) που δεν τους καταλαβαινουν και στο κάτω κάτω της γραφής ΑΥΤΟΙ είναι Έλληνες και πρέπει να πάμε πάσο αλλιώς θα μας ξαναστειλουν στις σπηλιές.Να μην σας ξεγελά το ότι ο ένας είναι ΝΔ ο άλλος Πασοκ,Συριζα,ΚΚΕ όλοι ΙΔΙΟΙ είναι, ΛΑΜΟΓΙΑ με όλη την σημασία της Λέξης.Αφήστε τους να Κραυγάσουν! αυτό μόνο τους έμεινε. O όμορφος πλασματικός τους κόσμος διαλύθηκε και θέλουν να τον Επαναφέρουν.Τα ΨΕΜΑΤΑ τελειωσαν ήρθε η ώρα της ΠΛΗΡΩΜΗΣ! Και κάτι τελευταίο.Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο Υπερήφανος είμαι που είμαι Έλληνας του Εξωτερικού και όχι του Εσωτερικού.Αν σας έμεινε έστω και λίγη ΑΞΙΟΠΡEΠΕΙΑ κάντε την αυτοκριτική σας και βάλτε πλάτη για την Χώρα σας και τα παιδιά σας (αν και πολύ αμφιβάλλω γιατί όταν έρχομαι κάτω και βλέπω το μέλλον της Ελλάδος απογοητευομαι)και μην μου γράψετε ότι είμαι σκληρός μαζί σας. Σας Χαιδεύω. Τώρα Γαυγιστε όσο θέλετε μένα πλέον μου είστε Αδιαφοροι.

@allosenas | 09/06/2012 18:07
Να είσαι καλά φίλε και καλή επιστροφή. Ανθρωποι σαν κι εσένα πρέπει να δείξουν σε όλους τι θα πει έλληνας. Μπράβο σου και καλή επιτυχία σε ό, τι κι αν κάνεις.

χξστ' | 09/06/2012 18:05
Το πρόβλημα που έχουν όλοι οι ξενιτεμένοι είναι πως συγκρίνουν την ήπειρο όπου βρεθηκαν μετανάστες με τη μικρή χώρα απ' όπου προέρχονται. "Εμείς έτσι κάνουμε .... στην τάδε περίπτωση". Η απάντησή μας πάντοτε είναι, ότι "έτσι κάνετε διότι μόνο η πόλη που μένεις έχει πληθυσμό ίσαμε την Ελλάδα", ότι "έτσι κάνετε διότι αν σας κουνηθεί κανείς στελνετε τα τζέτ και τα αεροπλανοφόρα και καθαρίζετε" και ότι "έτσι κάνετε γιατι σας τρέχουν τα λεφτά από τα πατζάκια, κάθε φορά που κάποιος αγοράζει στον κόσμο χαλκό ή πετρέλαιο, ένα μέρος του ποσού πηγαίνει στις ΗΠΑ επειδή οι όροι συναλλαγής εμπλέκουν το νόμισμά τους (δολλάριο). Ειναι σαν μια αρκούδα να δίνει συμβουλές στα ποντίκια, για το πως να αμυνθούν έναντι της γάτας. Δεν υπάρχει σύγκριση απλά και μόνο λόγω μεγέθους. Καταλάβετέ το επιτέλους. Και καταλάβετε ότι οι μεγάλες χώρες σας επηρεάζουν τη ζωή των μικρών δικών μας με τρόπους που ούτε καν φαντάζεστε. Σε κάθε περίπτωση είναι όλοι ευπρόσδεκτοι να έρθουν στην Ελλάδα πίσω για να παλέψουν για τη βελτίωσή της, ιδού η Ροδος, ιδού και το πήδημα, σπεύσατε.  Αφήστε όμως τα σχόλια γιατί εμείς εδώ αυτά που θεωρείτε αυτονόητα, παλευουμε σκληρά για να τα επιτυχουμε, γι' αυτό και εκτός συνόρων δεν παιζόμαστε και ερχόμαστε πρώτοι σε όλα όπως κι εσείς που βρεθηκατε σε ξένο τόπο με τίποτα στην τσέπη και τώρα μοστράρετε με τις κούρσες σας και τα ανάκτορά σας.

vasilis..... | 09/06/2012 17:57
to arthro epiveveonete apo mia episkepsi moy gia epagelmatikoys logoys sti n.y. prin ligo kairo....itan to proto moy taxidi stin ameriki kai stin uper east sto manhattan kathisa se ena diner opoy itan enos elina apo tin perioxi tis spartis kai moy eipe oti eixe na erthei stin ellada 45 xronia kai oti tin nea genia elines poy pane tira stin ameriki toys vlepoyn kaxipopta genika oi metanastes ekei otan erxontai stin patrida toys edo pligonontai allios ta afisan ta pragmata kai alios ta exoyn mesa kai ta metadidoyn sta paidia toys kai ponane gia tin patrida oxi omos gia toys neoellines......na nai kala oi ellines ekei einai dimioyrgikoi kai sevontai tin kinonia stin opoioa zoyn ,pote oi ellines den itan gagsterr stin ameriki kai an ipirxa kapoioi taraxies itan sxetika ligoi me alloys laoys.....otan toys eipa oti thelo na sinexiso kapoia ekpedefsi ekei gia kana xrono o enas ellinas apo tin sparti moy leei na meino se ena akinito poy exei ekai dorean giati etsi niothei oti prepei na kanei se ena sinellina toy apo xreos......oxi apo lipisi epidi zo stin ellada........toso megales psixes einai oi patriotes mas ekei kai mpavo toys poy exoyn perasei sta paidia toys tin allithini ellada kai oxi tin neoelliniki......

ANTIDY! | 09/06/2012 17:54
ΈΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ!! ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ; ΝΤΡΟΠΗ.....!! LOL...!!

Μεταναστης και Ελληνας ,ψηφιζω στην Ελλαδα παντα. | 09/06/2012 17:54
@ real Greek.Που εμαθες Ελληνικα ρε οργιο,τεμπελη,λαμογιο,φοροδιαφυγα,μιζερε 'Ελληνα" που χρησιμοποιεις λατινικο αλφαβητο για να γραψεις Ελληνικα ή μηπως νομιζες οτι γραφεις Αγγλικα ετσι ,ηλιθιε τσοπανη.

DUBSTEPPER | 09/06/2012 17:42
ENA MATSO VLAKEIES LENE.....KATARHIN I ELLADA EINAI ELLADA MESOGEIOS SE PERIOHES TON I.P.A. POU VREHEI SINEHEIA K DEN XES TI NA KANEIS ANETA DOULEUEIS K 14 ORES MESA STI PLIXI ZOUNE EKEI....EPISIS TO MEGALITERO LATHOS EINAI OTI MILANE MONO GIA DOULEIA LES K DEN IPARHOUNE ALLA THEMATA.....DEN ANEFEROUNE OTI I HORA TOUS (I.P.A.) EINAI ENA VIMA PRIN TI HREOKOPIA........KANOUNE SAN TOUS XENOUS MONO I ELLADA FTAINEI MONO I ELLADA KATAREEI.........AS POU EINAI OUT OF SPACE O ALLOS LEEI XEKINISTE APO 500 EURO K META THA FTASETE K 5000......... TA PALIKARIA EINAI EKTOS TOPOU K HRONOU

Σχόλια Χρηστών
149
Εδώ γελάμε | 09/06/2012 17:35
Σκηνικό: Αραλίκι σε καφέ της Νέας Υόρκης. Φραπές, μπυρίτσες, μεζεδάκια. Γυαλί μάσκα. Το ένα πόδι πάνω στο άλλο και βαθυστόχαστες συμβουλές του τύπου "δουλειές υπάρχουν" και "να πάνε να δουλέψουνε για 400 ευρώ". Συγνώμη αλλά από τις οικονομικές αναλύσεις των οπισθίων που κάνουν τα εν λόγω νεοφιλελεύθερα παιδάκια θα προτιμήσω τις συμβουλές κάποιου νομπελίστα τύπου Paul Krugman.

@Real Greek | 09/06/2012 17:34
Αχχχχ Κούλααααα το τσόκαρο!

@xxx | 09/06/2012 17:27
ναι,παλι καλα που ψηφιζεις εσυ Τσιπρα κ ΚΚΕ

@Μαθηματα απο ποιούς | 09/06/2012 17:25
οντως,Μαθηματα απο ποιούς?Απο σενα προς την Αμερικη?Συνελθε "πατριωτη" σοβαρεψου,ρεζιλι εχουμε γινει διεθνος με τους καρεκλοκενταυρους και τους "δουλευταραδες" made in greece,και παμε για φουντο για παρτι τους...Μην τους υποστηριζουμε και απο πανω

Ελληνικη στατιστικη υπηρεσια | 09/06/2012 17:22
πω,πω και εγω που νομιζα οτι ειμαστε δουλευταραδες....Αφου πας σε μια υπηρεσια και σκοτωνοντε να σε εξυπηρετησουν,δουλεια να δει το ματι σας,αφου πισω τους αφηνουν καπνους σαν κινητηρες τζετ!!!Γι αυτο εχουμε ανεργια,γιατι εχουμε τοσο δουλευτααραδες υπαλληλους που δεν αφηνουν κανεναν αλλον να δουλεψει,τοσο φιλοτιμοι ειναι...Τι να μας πουνε τωρα οι παλιοαμερικανοι,οι παλιο κοκα κολες, τι ξερουν αυτοι απο προοδο και δουλεια!!Αντε απο κει,δεν φτανει που μας την λενε διαρκως τα κοπροσκυλα οι Γερμανοι,εχουμε και τα αμερικανακια τωρα,σε λιγο θα μας την πουνε και οι ρεμπεσκεδες οι παλιογιαπωνεζοι τι εστι σκληρη εργασια...Κοιταχτε λιγο τα στοιχεια της δημοσιας ελληνικης σταιτιστικης υπηρεσιας μαζι με τα στοιχεια της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ να ξεστραβωθητε,Νο1 πιο σκληρα εργαζομενοι ειμαστε το επιβεβαιωνει και ο Φωτοπουλος της Γενοπ ΔΕΗ

ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ | 09/06/2012 17:21
ΡΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΣΕΤΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ???? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ "ΕΙΔΗΣΗ" ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ. ΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. ΕΣΑΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Πάλι εγώ | 09/06/2012 17:18
Αμ το άλλο; Έχει κοινωνικό κράτος η Αμερική; Έχει. Και εκεί σας πληροφορώ (πάλι ενημέρωση από εκεί ξαδέλφια) οι μισοί που δουλεύουν και πληρώνουν φόρους ΒΡΙΖΟΥΝ τους άλλους μισούς που δεν δουλεύουν και ζουν από παχυλά επιδόματα, τους δίνουν σπίτι, τους πληρώνουν το ενοίκιο κτλ! Ο ξαδελφός μου (αυτός στην Νέα Υόρκη) σε μια κρίση ειλικρίνειας μου έστειλε ένα βίντεο όπου είναι μία μαύρη αμερικανίδα και λέει όλα τα επιδόματα που παίρνει από το κράτος και καταλήγει "γιατί να δουλέψω αφού μου τα παρέχει όλα το κράτος;" Λοιπόν έχουν ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ και ΠΟΛΛΟΊ ΖΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ ΑΠΌ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ . Θυμηθείτε το σπότ της εφορίας κάποιας πολιτείας της Αμερικής το οποίο έλεγε "όπου και να είσαι θα σε βρούμε" με τρομοκρατικό ύφος και δείχνοντας ότι τους ψάχνουν μέσω google maps

dred | 09/06/2012 17:18
Αμερικανακια ειναι αυτα,τι σχεση εχουνε αυτοι με μας που ειμαστε στην Ελλαδα,και να σταματησει η καραμελα οτι οι ομογενεις λυπουνται πιο πολυ απο εμας που βρισκομαστε στην χωρα μας,αντε μπραβο..

Αντώνης | 09/06/2012 17:15
Εχουν δικιο, αλλα μη μιλανε και οι φυγοπονοι μεταναστες τωρα... ΕΛΕΟΣ!!

haris64 | 09/06/2012 17:10
Mην ασχολειστε με τους φυγοπονους και τα λαμογια τους λεγομενους ελληνες της αμερικης 1ον αυτοι πιστευουν στον αγιο δολλαριο- δεν εχουν ιδανικα το συστημα εκει τους αποβλακωσε! 2ον ειναι οι τελευταιοι που δικαιουνται να μιλανε για την ελλαδα α)γιατι δεν ζουν τα προβληματα των πραγματικων ελληνων β)και κυριωτερο οταν καποτε αυτοι οι "ΕΛΛΗΝΕΣ" μπηκαν στην αμερικη υπεγραψαν (για οσους δεν το ξερουν) ενα ερωτηματολογιο .Τι ερωτηση υπαρχει σε μια παραγραφο του?? αν η αμερικη ερθει σε κατασταση πολεμου με την ελλαδα με ποιου το μερος θα πολεμησης?? -Αν απαντησης με της ελλαδας Αδεια παραμονης δεν παιρνεις!! ο καθενας ασ βγαλει τα συμπερασματα του ΣΥΝΕΠΩΣ η γνωμη τους περισευει!

 Σχόλια Χρηστών
149
Σταύρος | 09/06/2012 17:08
Είναι πολύ ελπιδοφόρο ότι τόσο νέα παιδιά εχουν τέτοιες ιδέες και αντίληψη της πραγματικότητας. Ο τίτλος δε του άρθρου καμία σχέση δεν εχει με τις δηλώσεις των παιδιών,

Real Greek | 09/06/2012 17:00
I Vlakia sas den exi oria panta farmaki stazete Genitsari Malakoamerikanakia den tha ginete Ellines poteeeeeeeeeeeeeeeeeeee kathiste sto USA vlakomamerikanakia.....i pio ilithia ratsa kai taftistikate zoaaaaaaaaaaaaa.

siberian | 09/06/2012 16:55
Τα παιδιά των Ελλήνων αλλά και των Ελληνοαμερικάνων έχουν πολλά κοινά.Είναι χαραμοφάηδες,κακομαθημένοι και δεν ξέρουν τι πάει να πει δουλειά.Η μεγάλη διαφορά είναι στους γονείς των παιδιών.Ένας σημερινός 60χρονος που έμεινε στην Ελλάδα έζησε σαφώς καλύτερα από κάποιον που έφυγε πριν 40 χρόνια στην ξενιτιά.Είναι αυτό που λένε ότι η φτώχεια θέλει καλοπέραση.Όσα Ελληνοαμερικανάκια έχουν συνείδηση τρέφουν πολύ μεγάλη εκτίμηση για τους γονείς τους οι οποίοι μαρτύρησαν στην ξενιτιά για να έχουν αυτά περιουσίες σήμερα.

Nick | 09/06/2012 16:49
Γέννημα-θρέμμα Ελληνοαμερικανός είμαι κ γω, με υποτροφία κ δάνεια έβγαλα Πολυτεχνείο κ μεταπτυχιακό στο NYU στη NY. Έζησα κ δούλεψα εκει πολλα χρονια, Νέα Υόρκη κ Λος Άντζελες. Τωρα ζω κ εργάζομαι Ελλάδα. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, πιστέψτε με! Πολυ πιο δύσκολα εδω. Βγάζω (εβγαζα μάλλον) καλύτερα χρηματα εδω ως ελεύθερος επαγγελματίας, αλλα μου βγαίνει ο κωλος 7 μέρες δουλεια! Εχω να κάνω διακοπές 10 χρονια. Στις ΗΠΑ είχα τουλάχιστον 2 μήνες τον χρόνο ΣΥΝ ολα τα ΠαρασκευοΣαββατοΚυριακα.. Ας έρθουν εδω οι αριστουχοι να δούμε.. Όλοι μιλάνε μονο.

Γιώργος Π. | 09/06/2012 16:39
Πολύ ατυχές το βίντεο. Βρήκανε ένα μάτσο παιδάκια που δουλεύουνε στη δουλειά του μπαμπά και σχολιάζουν την Ελλάδα που τη βλέπουνε μια φορά τον χρόνο στις διακοπές τους (αν έρχονται μια φορά το χρόνο). Και εγώ σε οικογενειακή δουλειά είμαι εδώ στην ελλάδα και δουλεύουν όλοι αδέρφια, μανάδες, πατεράδες κάθε μέρα χωρίς ρεπό μόνο και μόνο για να ξεπληρώσουμε τις τράπεζες και τα ταμεία. Μετράω τα λεφτά μου για να δω αν θα βάλω λεφτά στο μηχανάκι ή αν θα πιω καφέ 1 φορά στις 15 μέρες με την παρέα μου. και για αυτό δεν ανέχομαι ανόητη και αφελή κριτική από κανέναν περί τεμπελιάς. Από το 2000 οι περισσότεροι που ξέρω κάνουν 2 και 3 δουλειές. Που ήταν αυτή η τεμπελιά τότε; Επειδή κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι τα ξύνουν ή επειδή κάποιοι αγρότες ζούσαν με τις επιδοτήσεις; Οι υπόλοιποι τι κάναμε; Μας έστελνε το τσεκ ο Σημίτης και ο Καραμανλής;

Πάλι εγώ | 09/06/2012 16:38
Έχω κι εγώ ξαδέλφια και θείους στη Νέα Υόρκη. Ε, πιο κομπλεξάρες με τους Έλληνες και την Ελλάδα δεν υπάρχουν στον κόσμο! Μιλάμε για μένος! Μιλάμε ότι χαίρονται για την δυσκολία που περνάει η Ελλάδα και φυσικά δεν έχουν ούτε το μισό μυαλό από αυτό που έχουμε εμείς, το μόνο που έχουν και δεν έχουμε εμείς είναι ότι είναι πολύ ηθικοί και οικογενειάρχες και έχουν μείνει πίσω στο 1950 από άποψη ηθικής, αυτό είναι καλό βασικά αλλά και κακό και γελοίο σε κάποια θέματα. Η θεία μου πάλεψε μόνη της από 26 χρονών στην Νέα Υόρκη, σπούδασε ενώ είχε παιδιά και έκανε καριέρα σε μια μεγάλη εταιρία, αγόρασε μόνη της 3 σπίτια! Ο θείος μου όμως και τα παιδιά δεν έκαναν τίποτα αξιόλογο, αυτοί βρίζουν πιο πολύ την Ελλάδα ενώ η θεία όχι. Επειδή εγώ σπούδασα στη Νομική ενώ τα παιδιά τους δεν πήγαν σε κάποια ανάλογου κύρους (κατά τη γνώμη τους πάντα) σχολή με ζήλευαν! Ποτέ δεν μπόρεσα να το χωνέψω και να το πιστέψω αυτό! Μένεις στη Νέα Υόρκη, στο κέντρο του κόσμου όπως λένε και ζηλεύεις εμένα που ζω στην Αθήνα και έβγαλα μια Νομική (που έχει πάει και η κουτσή Μαρία); Πόσο pathetc looser μπορεί να είσαι; Πόσο; Γι αυτό μη μασάτε. Υπάρχουν στην Ελλάδα οι τεμπέληδες κυρίως οι δημόσιοι υπάλληλοι, όσοι από αυτούς τα ξύνουν (όχι όλοι), οι υπόλοιποι πάντα δουλεύουμε πολλές ώρες για λίγα χρήματα.
Διονύσιος Βούτος | 09/06/2012 16:32
ok....

loykas | 09/06/2012 16:20
Ενταξει ελληναρες - δεν ειναι ολοι σε θεση να πλενουν χιλιαδες πιατα και να πουλανε hot dog, κατα τα αλλα αξιοπρεπεστατες εργασιες! - Εδω στην πραγματι διεφθαρμενη και αποχαυνωμενη Ελλαδα ειναι αλλες οι συνθηκες και για αυτο στις 17/6 θα γινει η ΑΝΑΤΤΡΟΠΗ. - Μια απο αυτες θα ειναι οτι η Ελλαδα δεν θα στελνει στρατο σε Αφγανισταν κ.α. για να εξυπηρετουν τις επεκτατικες εγκληματικες διαθεσεις των ΗΠΑ, κατι που δυστυχως εσεις χειροκροτατε και ψηφιζετε με τα ''τσαρουχια'' . - Για αυτο ομως δεν ειμαστε περηφανοι και ντρεπομαστε για εσας και καλα να περνατε!!

Ελλην εξ ΝΥ | 09/06/2012 16:18
Το παρόν άρθρο είναι αρκετά υποβολιμιαίο από τον ίδιο τον Δημοσιογράφο, ο οποίος σημειωτέον είναι παράνομα στη ΝΥ και τον κυνηγάνε και πολλοί Έλληνες για νοίκια χρωστούμενα όσο κι αν φαίνεται αστείο. Επειδή είμουν παρών το ερώτημα που έκανε στα παιδιά είναι "Πέστε μου πόσο τεμπέληδες θεωρείτε τους Έλληνες της Ελλάδας", και το ερώτημα αυτό έγινε σε παιδιά 22-23 χρονών. Η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική κανείς από εδώ δεν σκέφτεται το ίδιο. Με κάθε τρόπο στηρίζουμε και τους συγγενείς και τους φίλους στην πατρίδα τη δύσκολη αυτή ώρα. Κατ'επανάληψη έχουν μαζευτεί και δωθεί χρήματα σε συλλόγους με σκοπό τη σίτιση της νεολαίας και των μεγαλυτέρων που τους έχει πλήξει η κρίση. Τα πράγματα και οι καταστάσεις και εδώ δεν είναι καλύτερες μιας και ειδικά η ΝΥ πλήτεται από πολύ μεγάλη ανεργία και επικρατεί παντού ανησυχία για το αύριο. Κουράγιο Ελληνες, οι ομογενείς δεν είναι "αμερικανάκια" όπως κάπιοι επιθυμούν να παρουσιάσουν, είναι πιο Ελληνες από πολλούς και στηρίζουν - και θα στηρίζουν - την πατρίδα τους ανεξαρτήτως συνθηκών και συμφερόντων. Μην Μασάτε!  
Michalis | 09/06/2012 16:10
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΟΕΙΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΦΥΓΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ 34 ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΕΛΗΝΑΣ 2ΗΣ Η 3ΗΣ Η 4ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ...


Σχόλια Χρηστών
149
ΤΕΧΝΙΤΗΣ | 09/06/2012 16:08
Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ,ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΥΛ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ.ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΤΙΡΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ 85αρι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ?ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΚΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΡΟΥΚΛΗ? ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΙΟΤΙ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ.ΚΟΡΟΙΔΑΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.

προβοκατσια | 09/06/2012 16:08
που θα 'λεγαν και οι παραδίπλα. Δεν λέει αν κάποιος απ' αυτούς έχει δουλέψει στην Ελλάδα. Αν δεν έχουν δουλέψει εδώ τότε απλώς αναπαράγουν στερεότυπα.

allosenas | 09/06/2012 16:07
Δυστυχώς εδώ και μερικούς μήνες αναγκάστηκα και μετακόμισα στην Γερμανία. Δουλεύω πολύ λιγότερες ώρες, με λιγότερη πίεση και άγχος, σε περιβάλλον όπου σε σέβονται και λεφτά που σε περισσεύουν κιόλας! Αν όλα πάνε καλά, πιστεύω ότι σε κανά χρόνο θα μπορέσω να ξεχρεώσω τα χρέη που δημιουργήθηκαν τα τελευταία 2-3 χρόνια στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι θα έδινα τα πάντα για να ξαναγυρνούσα πίσω, όμως δυστυχώς δεν βγαίνει στην Ελλάδα. Τουλάχιστον ίσως του χρόνου πάμε ξανά διακοπές μετά από 5 χρόνια. Υπομονή...

allosenas | 09/06/2012 16:06
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Και πώς θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς; Μερικά σχόλια: 1. Πρώτα κοιτάς να ζήσεις τον εαυτό σου και την οικογένεια σου και μετά το καλό της πατρίδας. Αυτό το θέμα, τα παιδιά στην Αμερική το έχουνε λυμένο. 2. Φυσικά και θα πας να δουλέψεις με 500 ευρώ, με ότι βρεις, αλλά το θέμα είναι ότι , πλέον δεν βρίσκεις, και φυσικά δεν σου φτάνουν και για να ζήσεις. 3. Το θέμα δεν είναι να είσαι νέος και να δουλεύεις για 500 ευρώ. Τι γίνεται όταν είσαι 30 και 40 χρονών και έχεις και υποχρεώσεις; Και τι γίνεται όταν δουλεύεις και δεν πληρώνεσαι; 4. Ως μισθωτός, σχεδόν πάντα δούλευα υπερωρίες , χωρίς ποτέ φυσικά να τις πληρώνομαι.

Grx | 09/06/2012 16:05
στην Αμερικη οι δημοσιες υπηρεσιες το Σαββατο ειναι ανοιχτες,εδω στην Ελλαδα,Σαββατο γραφουν στο ιντερνετ πινοντας καφε...Την Παρασκευη στην Αμερικη το ωραριο του δημοσιου ειναι το ιδιο με τις αλλες μερες,στην Ελλαδα η εφοριες ειναι κλειστες λογω ΠΣΚ,και οι τραπεζες κλεινουν στις 14:00 αντι στις 14:30 και ολα υπολειτουργουν,το απο Δευτερα παει συννεφο...Tην Δευτερα στην Αμερικη ολοι θα πανε κανονικα στις δουλειες τους αλλα εδω στο Ελλαδα θα εξερτηθει απ το τι καιρο θα κανει,ειδικα το καλοκαιρι η αδεια απ την σημαια παει και παλι συννεφο...Μπορω να γραφω ατελειωτα πολλα παραδειγματα αλλα δεν εχει νοημα,οποιος θελει να δει βλεπει,οποιος θελει να ακουσει,ακουει και οποιος θελει να καταλαβει,και μπορει,καταλαβαινει....

xxx | 09/06/2012 16:00
με αυτα τα μυαλα που κουβαλανε ευτυχως που δεν εχουν δικαιωμα να ψηφιζουν οι ομογενεις.

@Γεο | 09/06/2012 16:00
Κόψε κάτι..πρόσεχε μη σου φύγει ο πόντος από το καλσόν νούμερο!

@ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ | 09/06/2012 15:58
ασε στην ησυχια του τον Θ.Κολωκοτρωνη βρε νουμερο,που αν ζουσε σημερα θα σας κυνηγουσε με το γιαταγανη εκει στο Συριζα.Για σας τα τσιρακια ηταν η φραση με την φωτια και το τσεκουρι και οχι για τους Αμερικανους

Μαθηματα απο ποιούς .... | 09/06/2012 15:57
Σχετικα με τον "Εχουν απολυτο δίκαιο" : Τα 27 χρόνια εργασίας σου στην "Πατρίδα" σου και η φύση της δουλειάς σου σου έδωσε την ευκαιρία να μπεις στο μυαλό, στη δουλειά και στο σπίτι 10 εκ. συμπατριωτών σου και να τους απαξιώσεις όπως κάνουν τα "πατριωτάκια" (όχι όλα) μας ανα τον κόσμο. Ετούτος ο λαός ένα πράμα εχει στραβό: πλάϊ στους φιλοσόφους γεννάει και Εφιάλτες . Ντροπή μας ....

@kostas | 09/06/2012 15:55
δουλευταρα μου δημοσιε εσυ!!!Εσυ και ο Βασιλακης Καιλας!!!Σωπα ρε θηριο,εχουμε τοσο δουλευταραδες εδω στην Ελλαδα και δεν το ξεραμε?Πω πω,εγω γιατι δεν εχω συναντησει σχεδον κανεναν?Μαλλον ζω σε αλλη χωρα η δεν τους ψαχνω στο σωστο σημειο...Αληθεια τι δουλεια κανεις Κωστα παιδι μου?Εγω σε κοβω για δημοσιο υπαλληλο κατα 99,9%


Σχόλια Χρηστών
149
Florida | 09/06/2012 15:53
Egw apo oti thimamai prin 50 xronia oi ka8imerinoi 8amones tou kafeniou stin geitonia mou itan ta koumounia.Ka8otan kai pezan prefa kai paraponiotan gia ta panta kai gia olous ,8eloun xrimata alla xwris kopo ,xwris doulia.Ta aspra ta evlepan mayra.tin nyxta mera .Aytoi einai kai simera.Oxi oti oi alloi einai kalyteroi.Lopodites kleftes kai (AKIDES)exei gemisei i xwra.Ax kaimeni mou Ellada mou.

Κατοικιδιον made in Greece | 09/06/2012 15:51
Ο νεοελληνας που εχει γεννηθει μετα το 1980 εχει γαλουχηθει με την οκνηρια και τη λαμογια. Οι γονεις του φταινε γιατι εκαναν το παν για να ρημαξουν τη χωρα χαριν των ανεπροκοπων κατοικιδιων τους..

R1 | 09/06/2012 15:49
ως συνηθως οι καφροι αυτης της χωρας αντι να μιλησουν με επιχειρηματα απαντουν με βρισιες,για βλαχοαμερικανακια,για cheeseburger (που ως γνωστο εμεις εδω στο greece ουτε που τα βαζουμε στο στομα μας) κτλπ.Να γιατι ειμαστε στο πατο,γιατι δεν φτανει που κανουμε τις μ@@@κιες τις υπερασπιζομαστε φανατικα και απο πανω...

ΝΙΚΟΣ | 09/06/2012 15:47
Αντε στο διαολο με την βρωμοχωρα σας προσκυνημενοι των εβραιων που σας εχουν κανει πολτο!Η κεντρικη σας τραπεζα κοβει χρημα αφθονο χωρις αντικρυσμα!!!Και κανετε παγκοσμιους πολεμους καθοδηγουμενοι των σιωνιστων!!Εμεις δεν ειμαστε προσκυνημενοι ουτε τεμπελχαναδες φοιτητακια στο Αστορια!Ξυπνηστε και δειτε τι γινεται γυρω σας χαζεμενοι!!Οσοι λαοι αντιδρουν τους χτυπουν!!Σας βλεπω να σας την πεφτουν με πυρηνικα και τοτε θα τρεχετε πισω στο Ελλαδα που νομιζετε τεμπελχανιο!!Χιλιαδες χρονια παραγουμε πολιτισμο και ζουμε και δεν τρωμε χαμπουργκερ με καμμενο μυαλο!!Αφου δεν μπορειτε να κανετε κατι εναντιον των εχθρων ολης της ανθρωποτητας, καλυτερα να το βουλωσετε και να αφησετε τα εθνικα κρατη να τα βγαλουν περα..

Ελληνας μεταναστης | 09/06/2012 15:47
Οχι μονο οι Ελληνες της Νεας Υορκης θεωρουν τους Ελληνες τεμπεληδες αλλα και οι Ελληνες της υπολοιπης Αμερικης. Επισης ειναι μιζεροι κλαψομ...ηδες,απαισιοδοξοι μια ζωη και χωρις αρχες. Να ξεκαθαρισω μιλαμε για το στερεοτυπο του Ελληνα οχι για ολους τους Ελληνες,δηλαδη οταν λεμε οι Σουηδοι ειναι ξανθοι δεν εννοουμε ολοι τους ειναι ξανθοι ,υπαρχουν και μαυρομαλληδες. Υπεραγαπαμε ομως την Ελλαδα και μας πληγωνει παρα πολυ να βλεπουμε 10.000.000 λαμογια να λειδορουν την πατριδα μας. Γιατι Κε Ελληνα φοροδιαφευγεις; γιατι δεν εισαι νομοταγης;γιατι δεν πας να ψηφισεις;γιατι δινεις φακελακι σε καθε δημοσια συναλλαγη σου;γιατι δεν πιστευεις στις δυναμεις σου και περιμενεις απο το κρατος να σε βοηθησει;

Μάρκος | 09/06/2012 15:46
Και για να συνεχίσω από πριν, αν ήτανε τα Ελληνάκια αυτά, τόσο μορφωμένα και έξυπνα, 'οπως ισχυρίζεσαι πρώτο θέμα,δε θα έκαναν μια τόσο '' χοντρή'' πατάτα, να κάνουνε μια τέτοια γενίκευση!! Πέσανε ουσιαστικά στην παγίδα των ξένων ΜΜΕ που παρουσιάσανε έναν ολόκληρο λαό σαν τεμπέληδες κτλ για να καλύψουνε τις αδυναμίες και τα τρωτά σημεία της ευρωζώνης, που είναι χτισμένη σε σαθρά θεμέλια!!

Post-Post | 09/06/2012 15:46
Μην σας θίξουν όλους εδώ μέσα των εγωισμό σας. Αμερικανάκια τους ανεβάζετε, αμερικανάκια τους κατεβάζετε. Το ότι εδώ στην Ελλάδα έχει μαζευτεί το κηφηναριό δεν το βλέπετε. Όλοι στο δημόσιο θέλουν να βολευτούν. Αυτοκριτική μηδέν. Αν εμείς εδώ είμαστε τέλειοι τότε γιατί είναι έτσι σκατά η κοινωνία, το κράτος και οι πολιτικοί που ψηφίζουμε; Γιατί φτάσαμε από κράτος των Ολυμπιακών Αγώνων να είμαστε κράτος ξεφτίλα και ζήτουλες της Ευρώπης; Ξέρω, ξέρω οι ξένοι φταίνε για όλα τα κακά της μοίρας μας, και όποιοι δεν το πιστεύουν αυτό είναι ή προσκυνημένοι ή δωσίλογοι. Να σας πω κάτι; Δωσίλογοι, προδότες και προσκυνημένοι είναι αυτοί που φοροδιαφεύγουν, αυτοί που βολεύονται και οι κοπρίτες. Ζουν ανάμεσα μας. Δεν είναι στο εξωτερικό.

@kostas | 09/06/2012 15:45
κωστακη αγορι μου αστα αυτα...Αυτα αλλου,δημοσιος υπαλληλος εισαι κ εσυ μου φαινεται,γι'αυτο μιλας για "αποδειξεις",και ως αποδειξη θα θεωρεις φυσικα τις πλασματικες-μαιμου υπερωριες που λαμβανεις,το ξερω αγορι μου ο,τι στα χαρτια σκοτωνεστε στην δουλεια εκει στο δημοσιο,οι ιαπωνες μπροστα σας δεν φτουρανε μια...Ασε λοιπον τα παραμυθια με τις "αποδειξεις αλα ελληνικα",δεν γεννηθηκαμε χτες,ξερουμε τι εστι ελληνικο δημοσιο και ποσο δουλευετε.Τωρα αν εισαι στο ιδιωτικο τομεα εκει αλλαζει,εκει οντως υπαρχουν ανθρωποι που τρεχουν σαν τον Βεγγο,αλλα δυστυχος εκει δεν υπαρχουν αποδειξεις,ουτε στατιστικες, γιατι ως γνωστο στον ιδιωτικο τομεα ΔΕΝ υπαρχει υπερωρια,πληρωνεσαι για 8 ωρες και δουλευεις 12,σε αντιθεση με το δημοσιο που για να δεσετε μεχρι και τα κορδονια σας περνετε επιδομα

AZ | 09/06/2012 15:44
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Εγω θα εβαζα τιτλο αυτο που λεει ο πρωτος ομιλητης :  Οι πολιτικοι που κυβερνησαν την Ελλαδα (=ΠΑΣΟΚ+ΝΔ) να εχουν self-respect και να εξαφανιστουν απο την πολιτικη. Να αφησουν τους νεους ανθρωπους να διορθωσουν τα προβληματα.

1234 | 09/06/2012 15:44
@Αγύριγο κεφάλι και λοιπούς Μοϊκανούς. Αναρωτιέμαι αν έχετε βγει ποτέ στη ζωή σας από τα σύνορα να δείτε πως ζουν, εργάζονται και κυρίως συμπεριφέρονται άλλοι λαοί. Αν όχι, είναι λογική η άποψη σας. Τώρα για τους Ισπανούς και λοιπούς που αναφέρει ο αργόσχολος σχολιαστής μας, πρέπει να γνωρίζεις τα αίτια της κάθε κρίσης. Είναι άλλη η οικονομική κρίση που ζουν οι περισσότερες χώρες και άλλη η κοινωνικο-πολιτική-οικονομική που ζούμε εμείς. Και σύ, αργόσχολε Αγύριγε σχολιαστή, βασιλιά της μπαρούφας, μήπως έχεις συγγενείς στην Αστόρια που ενεπνευσες;


Σχόλια Χρηστών
149
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ | 09/06/2012 15:43
ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΨΕΜΑ.

brazilianos | 09/06/2012 15:41
siga re douleftarades nas sas fero kamia petseta gia ton idrota

ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝ | 09/06/2012 15:39
ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ . ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ .ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ .ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ .ΚΚΕ,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ,ΣΥΡΙΖΑ.

@Αγύριγο κεφάλι | 09/06/2012 15:38
μαλλον εισαι απ αυτους του "σκληρα εργαζομενους" του δημοσιου που θεωρουν τους εαυτους τους δουλευταραδες μονο και επειδη περνουν τριακοσιες ωρες υπερωρια τον μηνα...Οσο για τα τοκοχρεωλυσια και λοιπες κουταμαρες που λες,ΠΟΥ;ΠΟΤΕ;ΠΩΣ; Eδω μας κουρευουν χρεη μας στο 60% μας ριχνουν το επιτοκιο στο 2% (η Ισπανια πληρωνει 6,5%) μας δινουν και λεφτα για να πληρωσουμε τις δοσεις και παλι στο ΚΟΚΚΙΝΟ ειμαστε!!!!Ασε λοιπον την αμπελοσοφια και τις θεωριες αριστερου καφενε εξαρχειων.Αν ειμασταν δουλευταραδες οπως λες ουτε θα χρωσταγαμε τα κερατα μας ουτε θα χαμε τετοια προβληματα σαν αυτα που εχουμε...Το τραγουδακι,τον εθνικο υμνο του δημοσιου το εχεις ακουστα;Δευτερα δεν δουλευω την Τριτη απεργω,Τεταρτη πως βαριεμαι την Πεμπτη εχω ρεπω,Παρασκευη αρρωσταινω,Σαββατο δεν μπορω,ε μια Κυριακη μου μενει,να μην ξεκουραστω;

ΝΙΚΟΣ | 09/06/2012 15:37
Ελατε εδω αγαπητοι μου φοιτητες να εργαστειτε για 500 ευρω και φορολογια θεοτρελη απο τα λαμογια και μετα ας σας βαφτισουν τεμπεληδες!!Γαμω τους ευρωπεους που μας τυλιξανε στο κωλοευρω τους και εχουμε φτασει στην εξαθλιωση!!Οσοι εχουμε απομεινει θα αντιδρασουμε λαμογια!Χρυση Αυγη πλεον για εμενα γιατι η παγκοσμιοποιηση προχωρα τα σχεδια τους ακαθεκτα!!Αγαπητοι ελληνοαμερικανοι γι'αυτο μας διαλυουν οικονομικα δεκαετιες τωρα!!Για να φευγουμε μεταναστες και να πηγαινουμε Αυστραλιες-Αμερικες-Γερμανιες να μας κανουν πολτο με ολες τις φυλες!!Ε αγαπητοι μου τεμπεληδες δεν ειμαστε!!Ουτε πανυβλακες να πιστευουμε την παγκοσμιοποιηση που μας θελει σκλαβους!!Αν μπορειτε εκει που βρισκεστε βοηθηστε να πεσει αυτη η παγκοσμια χουντα!!Και εμεις εδω που παλευουμε στην Πατριδα φυλαμε Θερμοπυλες πλεον!!

αποσπασμα του μαγγανα | 09/06/2012 15:32
ρε καλα λενε για περαστε απο τις καφετεριες απο 3 καρεκλες θελει ο καθενας μας για περαστε απο ενα καφενιο 12:30 να δειτε δημοσιους υπαλληλους που περασαν ετσι τυχαια το πραγμα ειναι απλο ενας εργατικος λαος εγινε αποτομα νεοπλουτος και τεμπελης σε εναν μεγαλο βαθμο μεχρι και οι τσοπανιδες στο χωριο μου δεν κουρευουν τα προβατα στελνουν τον πακιστανο

Μάρκος | 09/06/2012 15:32
@ γιώργος | 09/06/2012 14:46 Άσε μας ρε φίλε, που το χετε μάθει το ποίημα, τα τσιράκια του Τσίπρα κτλ Ποιος σου είπε εσένα τι είναι ο καθένας που γράφει εδώ και τι πρεσβεύει, τα συμπεράσματα σου είναι όλα αυθαίρετα!! Βγήκε κανας Τσίπρας να πει στους Έλληνες, μη δουλεύετε, καθείστε και θα σας πληρώνουμε εμείς?? Τι μαλ... κάθεσαι και λες? Αυτό το σύστημα του πελατειακού κράτους που διόριζε με ρουσφέτια, άτομα χωρίς προσόντα κτλ, ποια κόμματα το διατήρησαν σκόπιμα τόσα χρόνια?? Ο Σύριζα?? Εγώ ξέρω αρκετά άτομα, που επειδή διορίστηκαν επί Πασοκ και Νδ, τώρα λένε πως πάλι αυτούς θα ψηφίσουνε ό,τι και να γίνει!! Αφού βολευτήκανε μια χαρά με αυτούς, πώς να μην τους ξαναψηφίσουνε??

paolo | 09/06/2012 15:31
Το κοινωνικοοικονομικο κατεστημενο εκδιωξε κακην κακως τους γονεις τους απο την ελλαδα, τι αλλο να πουν τα παιδια αφου αυτη ειναι η αληθεια εχουμε γινει ενα κρατος μαφιοζων οπου οσοι εχουν τα μεσα καλοπερνανε στο δημοσιο και οι υπολοιποι φυτοζωουν.

manos | 09/06/2012 15:30
Ρε πρώτο θέμα προσπαθείς να μας πείσεις με συνεντεύξεις καφενειακού επιπέδου?? και μάλιστα από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα χαζοαμερικανών?? Οι Έλληνες είμαστε διεφθαρμένοι, είμαστε 100 χρόνια πίσω κλπ αλλά δεν δέχομαι από κανένα να μας πει τεμπέληδες, εγώ δουλεύω από τα 18 έως τώρα σπουδάζοντας κιόλας. Για να βρεις καλή δουλειά (και όχι φαστ φουντ, τελεμαρκετινγκ, πλασιε κλπ) υπάρχουν κατά κύριο λόγο 2 τρόποι ή να είσαι αριστούχος ή να έχεις γνωστό. Καμία απολύτως άλλη.

@Γεο | 09/06/2012 15:29
ενω εσυ τσουτσεκακο ξερεις ποια ειναι η πρωτευουσα της χωρας σου?Ειναι η Αθηνα η το Ισλαμαμπαντ?


Σχόλια Χρηστών
149
τεμπέληδες... | 09/06/2012 15:27
Τεμπέληδες ειναι όλοι οι κάτοικοι του Detroit που σταμάτησαν την παραγωγή και τα μάζεψαν κι έφυγαν...  οι εργάτες της Levi' s που έκλεισε το εργοστάσιο της γιατί οι εργάτες στην Κίνα είναι πιο δουλευταράδες από εκείνους.., να συνεχίσω;

kostas | 09/06/2012 15:26
Δεν μπορώ να ακούω άλλο τέτοιες π@απ@ρες. Είμαι 40 χρονών και προκαλώ οποιοδήποτε από αυτά τα Αμερικανάκια (ας αφήσουμε πια τις βλακείες για τα αδέρφια μας στην Αστορια) να αθροίσει τις ώρες που έχει δουλέψει το ίδιο και ο μπαμπάκας του μαζί και αν βγάλει τις μισές από αυτές που έχω δουλέψει (με αποδείξεις παρακαλώ) θα παραδεχτώ ότι μιλάει σωστά. Τα καραγκιοζάκια αυτά πρέπει να μάθουν ότι υπάρχουν άνθρωποι στην Ελλάδα που δούλευαν οικοδομή για να τελειώσουν το Πανεπιστήμιο και δουλεύουν 2 δουλειές για να συντηρήσουν την οικογένειά τους και τους γονείς τους που κάποιοι άλλοι παράτησαν στην Ελλάδα για να βρούνε την τύχη τους στην Αμερική. (Τέτοιες Π@π@ρες λέει και ο αδερφός μου που είναι στην Αστόρια έρχεται τα καλοκαίρια στη μάνα μου και προσπαθεί να την πείσει ότι δουλεύει πολύ. Εγώ όμως τη συντηρώ.  )

Ζερεκας | 09/06/2012 15:21
Τι να μας πουν και οι Μπρουκληδες μωρε??? Ας ερθουν εδω να δουλευουν ανασφαλιστοι και για 300 ευρω και μετα να μιλησουν.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ | 09/06/2012 15:20
Αρνούμαι συνειδητά να δω και να ακούσω το βίντεο. Τα άτομα δεν είναι καν Έλληνες αλλά Αμερικάνοι 100%, οπότε δεν με ενδιαφέρει καθόλου η άποψη τους. Ας κρατήσουν την άποψη τους μόνο για την πατρίδα τους, τις Η.Π.Α. και να μην ασχολούνται με ξένες χώρες και με ξένους λαούς για τους οποίους δεν γνωρίζουν τίποτα.

ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ | 09/06/2012 15:18
ΜΟΝΟ Π@@@@@@Σ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ..ΤΟ ΟΤΙ ΖΟΥΝΕ ΟΠΩΣ ΖΟΥΝΕ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ. ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝ ΤΥΠΩΝΕ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΡΙΣΗ.ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ Μ@@@@Α ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΜΠΕΛΙΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΘΑΝΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ. ΚΑΛΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ

Stin apeksw | 09/06/2012 15:14
Tempelides... oxi den tha to lega afto. Opws vrei kanei o kathenas. An i tempelia pernaei ekei pou doulevei, tote exei tin anesi na kathetai kai na ta ksynei. I na kathetai kai na sxoliazezei oli mera tis makakies tou kathenos sto internet (lew egw twra....) - Oxi oi ellines stin ellada den einai tempelides. Kakomathimenoi omws, einai.

Johnny ο πορπατητης | 09/06/2012 15:12
Δεν αντέχω άλλη μπούρδα. ΑΝ βρεις δουλειά και πάρει ενα μαξ. 500 ευρώ, παλλικάρι μου, τράβα και ζήσε... Αντε πια, αν δεν βάλεις το κεφάλι στον τορβά μην μιλάς...

βλαχοαμερικάνοι | 09/06/2012 15:11
Μάθετε πρώτα να μιλάτε Ελληνικά βλαχοαμερικανάκια και μετά μιλάτε...

ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!!! | 09/06/2012 15:09
Οχι μόνο οι Ελληνάρες μέσα στην Ελλάδα είναι τεμπέληδες και χαραμοφάϊδες αλλά το θεωρούν και μαγκιά! Εγώ μεγάλωσα στην Αφρική και ζω εδώ στην πατρίδα μου 27 χρόνια. Δυστυχώς εδώ οι Ελληνάρες (με ερωτηματικό αν είναι Έλληνες) γδέρνουν με μανία αυτή τη Χώρα και τον πολιτισμό της.

Γεο | 09/06/2012 15:08
Σιγα μην μαθουμε για τους εαυτους μας απο τα Αμερικανακια του cheeseburger και του cnn. Αυτοι δεν ξερουν ουτε την πρωτευουσα της χωρας τους. Γιατι δεν ρωτατε και τους πιγκουινους για την θεωρια της σχετικοτητας?


Σχόλια Χρηστών
149
kostas | 09/06/2012 15:03
Αμερικάνοι τουρίστες.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΑΣΤΟΡΙΑ | 09/06/2012 14:58
Mην μασάτε από αυτάπου λέει ο Στεφανόπουλος. Κανείς δεν βγάζει 90.000 δολλάρια το χρόνο στο βίντεο. Μια δασκάλα άντε να πάρει 50 χιλιάρικα το πολύ. Τα παιδιάκια αυτά άντε να βγάζουν 20.000 σε δολλάρια ΗΠΑ μάξιμουμ αν δουλεύοιυν με τον μπαμπά. Ειδικά αυτοί οι τύποι είναι αραχτοί στα καφέ του γκέτο της Αστόρια, του Αιγάλεω δηλαδή της Νεας Υόρκης. Οσο για την Αμερική είναι σε τρισάθλια κατάσταση. Η ανεργία σαρώνει, πολύς κόσμος έχει χάσει τα σπίτια του, η κατάσταση είναι τραγική με 40.000.000 ανέργους. Αυτά δεν μας τα λέει ο μέγας ερευνητής δημοσιογράφος.

ΑΚΙΣ | 09/06/2012 14:58
ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ? ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΝΕ. ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΩ ΑΥΤΟ.

mitros | 09/06/2012 14:53
ας μην θιγόμαστε,όταν έρχεται ο συγγενής απ΄την Αμερική και βλέπει Αλβανούς στα οικογενειακά κτήματα και την ίδια στιγμή τους κανακάρηδες των αδερφών του να κάθονται στο καφενείο να βλέπουν μπάλα,εσείς τι γνώμη περιμένετε να σχηματίσουν;

Αγύριγο κεφάλι | 09/06/2012 14:50
Είναι ΚΑΙ οι Ισπανοί "τεμπέληδες"; ΚΑΙ οι Πορτογάλοι; Μα ΚΑΙ οι Ιταλοί και οι Ιρλανδοί; Γιατί όχι-τώρα- ΚΑΙ οι Γάλλοι; Είναι ο μισός και πλέον πληθυσμός της Ευρώπης, ήτοι πάνω από 100.000.000 άνθρωποι "ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ'; Διότι ΟΛΟΙ αυτοί έχουν , τώρα, οικονομική κρίση.1.Μήπως όμως οι οικονομικές ευκαιρίες των Ελλήνων είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού , αφού ΔΕΝ υπάρχουν δραστηριότητες, ή οι υπάρχουσες είναι ψοφοδεείς; 2.Μήπως έχουν πληγεί από τα άκρως ανταγωνιστικά φτηνά προίόντα οι ελληνικές βιομηχανίες από τα παραγόμενα σε συνθήκες Μπαγκλαντές ΟΜΟΙΑ προϊόντα στις γειτονεύουσες την Ελλάδα Χώρες, αλλά ΚΑΙ από τα πάμφθηνα Κινέζικα προϊόντα; Μήπως και σε συνάρτηση πάντα, με τα ανωτέρω η διά των ηλεκτρονικών υπολογιστών παροχή έργου, έκοψε αρκετές θέσεις εργασίας; Κα τέλος πως κρίνετε εσείς ότι μέχρι τώρα πλήρωναν οι Έλληνες τα ΣΚΛΗΡΑ τοκοχρεολύσια στους ξένους και στις κλεφτρο-αγορές του city και του Μανχάταν; Τι λέτε,-όπως θέλετε ουσιαστικά να αυτοπροσδιορίζεστε- εσείς... ΠΡΩΗΝ ΕΛΛΗΝΕΣ(;)Τι πιστεύετε, αυτά τα τεράστια ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ Ευρώ που πλήρωνε η Ελλάς γιά τοκοχρεολύσια, αλλά ΚΑΙ γιά τεράστιους εξοπλισμούς, να τάριχνε εδώ πέρα ο Ουρανός, ή ότι προέρχονταν από την ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, που τώρα τους λέτε εσείς "Τεμπέληδες";

ΧΑΝΙΑ | 09/06/2012 14:50
Συμφωνω σε αρκετα με το βιντεο. Στην Ελλαδα θελουμε να φτασουμε αυτον που κερδιζει τα τριπλα απο μας, εδω και τωρα. Δεν εξεταζουμε, οτι στο 80% των περιπτωσεων, τα τριπλασια εισοδηματα προεκυψαν σε ενα διαστημα μεταξυ 10 και 30 ετων εργασιας, τυχης και οικογενειακης συνεργασιας.(πχ σημερα εαν μια οικογενεια εχει τη τυχη να δουλευουν 3 ατομα σε εργοστασιο και με νυκτερινες βαρδιες κλπ, συγκεντρωνουν 3-4000 ευρω, κατα τη γνωμη μου φθανουν και για σημαντικη μηνιαια αποταμιευση. Σε 15 χρονια θα εχουν μαζεψει 200-300χλδ καταθεσεις) Κατα συνεπεια, ο διαμαρτυρομενος πρεπει κι αυτος να δοκιμασει να διασχισει ενα τετοιο δρομο και στο τελος να μπορει να εκφερει αποψη. ΥΓ Δε μιλω για οσους "καταστραφηκαν" ξαφνικα απο την μεγαλυτερη οικ.κριση μετα το 1932. Μιλαω για αποψεις που ησαν αρκετα διαδεδομενες μεχρι το 2009. (δηλαδη "πειναμε πειναμε πειναμε" ενω και ο πρωτος μισθος ητο 780 ευρω (250χλδ δρχ!!!! στη ψωροκωσταινα Α' μισθος), ο μεσος μισθος 1150 και στην Ισπανια 1050). Στη γη δεν εργαζονταν οι νεοι, στα εργοστασια μιλουσαν για σκλαβια σε φαμπρικες. Συγκεντρωναν πτυχια και μετα δεν ηθελαν να δουλευουν για 900 ευρω.Ζητουσαν δημοσιες θεσεις με 1500-2200 ευρω!!!!. Εαν διαβαζαν τις Αγγελλιες των Νεων που αφορουσαν διοικητικες/ επιστημονικες θεσεις (αναζητησης εργασιας), θα διαπιστωναν οτι οι σελιδες για αυτες τις ειδικοτητες ησαν μονο1- 2. Στις ξενες εφημεριδες, οι αντιστοιχες αγγελλιες καταλαμβανουν 10- 20 σελιδες! Κατα συνεπεια έπρεπε να ειδικευτουν εγκαιρα σε πιο τεχνικες ειδικοτητες. Επισης, καλες θεσεις εργασιας προσφερουν οι μεγαλες εταιρεις και οι πολυεθνικες. Αλλα αυτες δεν ανθουν στην Ελλαδα διοτι θεωρουνται "ανθυγιεινες".

ενας ακομη ανεργος | 09/06/2012 14:47
προς το Διονυση που ζει στην Αστορια Εαν θεωρεις οτι εισαι Ελληνας, τοτε εγω ειμαι ο ομπαμα που μου γλειφετε τα "αρχαια μου" .

γιώργος | 09/06/2012 14:46
Τα παιδιά είπαν αυτά που λέμε και υποστηρίζουμε πολλοί και εδώ στην ελλάδα. Μόνο που όταν τα λέμε εμείς βγαίνουν τα τσιράκια του τσίπρα και μας λένε προσκυνημένους, τσάτσους του συστήματος, πρασινομπλέ παπαγαλάκια κ.τ.λ. Να τα βλέπουν αυτά οι όψιμοι επαναστάτες ψηφοφόροι του σύριζα. Πονάει πολύ η αλήθεια.

ΕΓΩ | 09/06/2012 14:26
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ -ANAΓKAIA ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ KAI TA EXOYME "ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ" ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΕΟΛΑΙΟΙ  ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΤΟ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ "ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ"  ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ... ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,  ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ(ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ) ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. 

ΘΕΜΑ ΤΑΜΠΟΥ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ, ΕΠΙ 10ΕΤΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΕΣ ΕΞ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΝΤΟΠΙΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ(ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ) ΔΥΣΤΥΧΩΣ  ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΔΕΝ ΕΘΙΓΑΝ  ΔΕΝ ΘΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΘΙΞΟΥΝ ΠΟΤΕ!! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ 10ΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ἩΓΕΤΙΚΕΣ" ΟΜΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ... 

Ως ΠΡΟΣ  ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΛΕ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ  ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ὉΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ"{ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΙΕΡΑ ΑΡΧ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ, ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΑΧΕΠΑ, ΣΑΕ, ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΤΛ}ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΟΝΔΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΩΝ(ΝΟΜΟΤΥΠΑ) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΑΔΗΛΩΤΑ. ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΤΕΣ (ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ) ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 10ΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ... ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΤΗΝ 29ΧΡΟΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ(ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ) 

ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ  Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ(Α.Σ.) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ 10ΕΤΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ (ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ  ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΓΡΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΟΣΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΕ Η ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ,  ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ, ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Η ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ  ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.  ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ-ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ- ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ... ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΠΟΛΥΣΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΠΟΛΕΜΟ ΛΑΣΠΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΟΠΟΙΟΣ  ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΕΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ  ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ! ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΨΕΥΔΗ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΕΣ.      

Ακολουθούν ενδεικτικές αναπαραγωγές -αναδημοσιεύσεις του ιδίου θέματος με επίσης χιλιάδες σχόλια αναγνωστών από όλο τον κόσμο!

  1. Ειδήσεις για Οι Έλληνες της Ν. Υόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

    1. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

      Πρώτο ΘΕΜΑ‎ - 1 ημέρα πριν
      Γροθιά στο στομάχι είναι τα όσα λένε και δηλώνουν μπροστά στην κάμερα νεαροί ελληνικής καταγωγής, με άπταιστα ελληνικά, όλοι τους παιδιά ...
    1. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες ...

      www.readnews.gr/598697-oi-ellines-tis-n-yorkis-theoroun-tous-ellin...
      Πριν από 23 ώρες – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες"τεμπέληδες". Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης ...
    2. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

      www.metrogreece.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/.../Default.aspx
      1 ημέρα πριν – Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης γενιάς.
    3. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες - Palo

      www.palo.gr/cluster/articles/eidhseis-ellada/23/?clid=5001723
      Ειδήσεις σχετικές με Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες" | Palo.gr.
    4. ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΝΥΟΡΚΗΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ - Palo

      www.palo.gr/cluster/articles/eidhseis-ellada/23/?clid=5000438
      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες! Εμάς...ߪ. Πρέζα TV. ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΝΥΟΡΚΗΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ "ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ" ...
    5. Blogs - Απαπα!! Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες ...

      www.palo.gr/cluster/blogs/eidhseis-ellada/23/?clid=5000438
      Blogs σχετικά με Απαπα!! Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες! Εμάς ρε; Τους μεγαλύτερους δουλευτεράδες του κόσμου;;; | Palo.gr.
    6. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

      www.zougla.gr/blog/article/549205
      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες". Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012, 19:52 ...
    7. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες" - iNews

      www.inews.gr › Ειδήσεις › Πρώτο Θέμα
      1 ημέρα πριν – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες 'τεμπέληδες' - oiellines tis n yorkis theoroun tous ellines tebelides.
    8. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

      www.axortagos.gr/ellines-tis-iorkis-theoroun-tous-ellines-tempelides....
      1 ημέρα πριν – Πηγή:apospasma.gr ελληνεςυορκης, τεμπεληδες, αποκαλυπτικο 1275277.
    9. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

      www.axortagos.gr/ellines-tis-iorkis-theoroun-tous-ellines-tempelides_...
      1 ημέρα πριν – Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης γενιάς ελληνεςυορκης, τεμπεληδες, αποκαλυπτικο 1275314


      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες ...

      1 ημέρα πριν – Γροθιά στο στομάχι είναι τα όσα λένε και δηλώνουν μπροστά στην κάμερα νεαροί ελληνικής καταγωγής, με άπταιστα ελληνικά, όλοι τους παιδιά ...

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες \"τεμπέληδες\"

      www.protothema.gr/webtv/?mmid=4613
      Πριν από 3 ώρες – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες\"τεμπέληδες\". Σχετικά; Πρόσφατα; Δημοφιλή. Το Μαϊάμι στους τελικούς του ΝΒΑ ...

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες

      cyprusnews.eu/.../307875-οι-έλληνες-της-ν-υόρκης-θεωρούν-... - Κύπρος
      1 ημέρα πριν – Έρευνα CyprusNews.eu: Ελληνική Κρίση (Μέρος Τέταρτο) Tο τέταρτο μέρος της έρευνας του CyprusNews.eu για την κρίση στην Ελλάδα, όπου ...

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες"

      www.dou.gr/article.php?a=2621535
      Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης γενιάςMore...

      Protothema.gr: Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες ...

      www.ligoapola.gr/.../protothemagr-oi-ellines-tis-n-uorkis-theoroun-t...
      Protothema.gr: Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες". Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης γενιάς ...

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες

      www.portalnews.gr/.../442809-οι-έλληνες-της-ν-υόρκης-θεωρούν-του...
      Πριν από 23 ώρες – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπ... » Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελ... Κασιμπάσα για Σαλπιγγίδη » Δεν ...

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες

      www.portalnews.gr/.../442805-οι-έλληνες-της-ν-υόρκης-θεωρούν-του...
      1 ημέρα πριν – Giveaway of the Day: PPT to Flash Catalog Professi... » To PPT to Flash Catalog Pro αποτελεί μια όλα σε έ... Γειά σου «Σαλπι» παικταρά!

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες

      www.portalnews.gr/.../442805-οι-έλληνες-της-ν-υόρκης-θεωρούν-του...
      Πριν από 23 ώρες – «Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ καλεί πο... Στα άκρα οδηγείται η αντιπαράθεση της ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ. Σε ανακοίνωση του Γ. Μιχελάκη τονίζει ότι προκαλεί ...

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες ...

      gr.news.yahoo.com/.../οι-έλληνες-τ... - Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
      Δείτε τη φωτογραφία Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες" στο Yahoo! Ειδήσεις Ελλάδα. Δείτε τη φωτογραφία Οι Έλληνες της Ν
    1. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες ...

      gr.omg.yahoo.com/.../οι-έλληνες-τη... - Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
      Δείτε τη φωτογραφία Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες" στο Yahoo! OMG Ελλάδας. Δείτε τη φωτογραφία Οι Έλληνες της Ν.Υόρκης ...
    2. Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες &quo

      www.newstracker.gr/.../Oi-Έllines-tis-N-Uorkis-theoroun-tous-Έlline...
      1 ημέρα πριν – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες". Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης ...
    3. findGR.net « Βρίσκεις όλες τις ειδήσεις

      www.findgr.net/.../6i-maiou-mia-asximi-i... - Προσωρινά αποθηκευμένη
      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες". Δείτε ένα αποκαλυπτικό βίντεο με τις απόψεις Ελληνοαμερικανών δεύτερης γενιάς. Αισιοδοξία στη...
    4. Πρώτο ΘΕΜΑ online : Όλα τα άρθρα της κατηγορίας Ελλάδα - Ελλάδα

      Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες". 09/06/2012 14:15. Web only. Πέντε συλλήψεις για μη καταβολή ΦΠΑ στην Αττική. 09/06/2012 13: ...
    5. Δεξί X-Trem(i)

      dexiextrem.blogspot.com/ - Προσωρινά αποθηκευμένη
      Πριν από 5 λεπτά – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες τεμπέληδες! Εμάς ρε; Τους μεγαλύτερους δουλευτεράδες του κόσμου;;;. Γροθιά στο στομάχι ...
    6. Π.Καμμένος: “Αυτοί που οδήγησαν τους Έλληνες στην αγχόνη δεν θα ...

      www.inews.gr › Ειδήσεις › NewsIt
      Πριν από 23 ώρες – Π.Καμμένος: “Αυτοί που οδήγησαν τους Έλληνες στην αγχόνη δεν θα την ... Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες...
    7. Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη "διαρρήκτης"... ρεζερβουάρ! - thessaloniki ...

      www.inews.gr › Ειδήσεις › Metro
      Πριν από 23 ώρες – Αλλοδαποί διακινούσαν πλαστά ευρώ στην Πρέβεζα · Οι Έλληνεςτης ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες" · Μεγάλη κομπίνα με ...
    8. Ο Κασιδιάρης εμφανίστηκε μετά το αυτόφωρο και απειλεί με μηνύσεις ...

      on-news.gr/2012/06/09/o-kasidiaris...meta.../on-news-639/
      Πριν από 23 ώρες – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες"τεμπέληδες" · 36χρονη έκανε αναλήψεις με κλεμμένη κάρτα στο Ηράκλειο · Ελεύθερος για το ...
    9. Multimedia - Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους

      www.palo.gr/cluster/multimedia/eidhseis-ellada/23/?clid=5001723
      24 Μάιος 2012 – Οι Έλληνες της ΝΥόρκης θεωρούν τους Έλληνες "τεμπέληδες". Περισσότερα απο την ενότητα Blogs. Μοιραστείτε το: (0). Προσθήκη στα ...

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου